Nåh, her fant jeg faktisk et bilde av snurrer'n når den var nede for støvtørking(?) for noen år siden.Jeg var jo en gammel Technics entusiast sent 70 - tidlig 80 tall. Men det ble bare med en Technics SL-151 m/Black Widow arm - innkjøpt ca. 1980/81. Det ble noe mer Technics senere på 80 tallet, men ingen av komponentene som jeg virkelig ønsket meg - og de boksene er nå borte forlengst.
SL-151 står fortsatt på loftet. Det var en spiller jeg virkelig likte "trynet" på - og som jeg fortsatt liker. Denne forblir i heimen
som jeg tidligere hadde kjøpt av deg!Nåh, her fant jeg faktisk et bilde av snurrer'n når den var nede for støvtørking(?) for noen år siden.
Vekta (en klassiker?) har jeg handlet av TT
Vis vedlegget 771498
Hyggelig å høre. Det betyr vel at noe jeg spiller faller i smak.Måtte inn å sjekke, og What a fool believes m/The Doobie Brothers nådde faktisk 16. plassen på min topp 100 mest spilte liste på Spotify i 2021.
God tur hemmat attGod morgen. Snowbound er lastet ned, skal nytes på flyet hjem til Stavanger i morgen.
Jeg STOD i sofaen og skreik under hele siste runde!!! For en dramatikk, for et løp, for en sesong!Syyyyk avslutning!!! Håpet på Hamilton, men sånn er det. Snakk om spenning til siste slutt!!
Ja det skal være snickers & twist. Er helt gåen her!Ja, det ble jo spenning til siste slutt
Jeg skjønner deg godt,hadde det sånn under det store symesterskapetJa det skal være snickers & twist. Er helt gåen her!
oj, den så jeg ikke komme. Skal du komme helt ut av skapet nå?Jeg skjønner deg godt,hadde det sånn under det store symesterskapet
Dæven det tenkte jeg ikke påoj, den så jeg ikke komme. Skal du komme helt ut av skapet nå?
Dæven det tenkte jeg ikke på
men du ser på Farmen? Er jo en konkurranse det også eller?Jaja jeg skjønner ikke helt greia med sport og andre tulle ting men det er meg
mvh
Hehe ja jeg gjør dessverre det TT men det iallefall underholdenemen du ser på Farmen? Er jo en konkurranse det også eller?
Jeg har ikke lov å være enig med deg ellers kjøper ikke hertugen riaa til megSport er et ord som dekker mye, jeg liker motor og kampsport, hertugen antar jeg er svak for synkronsvømming