motoren
Æresmedlem
God morgen TT nystekte rundstykker hørtes ikke feil ut
mvh
mvh
Fant bildet på ebay, men min er lik. Kikket litt på Finn etter WW2 effekter med Finnappen og skulle jeg se nørmere på sakene, måtte jeg over på webversjonen av Finn. Det betyr at skal man se på slikt, da blir man digitalt sporbar for myndighetene!Kan nok bli en brokete forsamling som byr på den beltespennen
WW2 er det stor interesse for.Er det noen med interesse for mynter eller WW2 som følger tråden?
Ja, har satt budfrist innen neste søndag kl 15, så da har flere muligheten til å være medSpennende TT moro med budkrig
mvh
Som du skjønner så har jeg litt på lager fortsattDu milde himmel Der var det litt å velge mellom
mvh
Ja det var ikke måte på lurer på hva annet du har på lurSom du skjønner så har jeg litt på lager fortsatt
Det meste er omtalt i tidligere poster i tråden, så det er bare å kikkeJa det var ikke måte på lurer på hva annet du har på lur
mvh
Gratulerer!
Jo absolutt, men jeg har da flere anlegg må vite. Denne skal selvfølgelig st ved siden av SL-P1200 i Tesalongen.Morn mister og gratulerer med ny spiller,
Spiller ikke Systemdek II bra nok etter PU bytte?
Mvh
-BB-
Gratulerer TT virkelig en god spiller som passer godt inn hos deg vil jeg tro.
Se post overGratulerer! Når kommer det bilder av nyanskaffelsen? Har du funnet en passende Concorde?
WoW, PM sendtHei!
Jeg har en eldre Concorde jeg mener er med en ok 30 stift. Har du list til å prøve så kan du låne den. Funker det, så blir vi sikkert enige om en pris.
Mvh Olav E
Gratulerer med flott spiller!!
Jeg bor ikke langt unna Hertugen serru!Her går det fader meg unna Grattis
mvh
Takker så mye for en meget rask og hyggelig handel.