Tilbake til smooth jazz og smooth life!
Ed Calle og KC and the Shunshine band! - Inner city blues (make me wanna holler)
Brian Augers versjon med hammondorgel....
Sist redigert:
Tilbake til smooth jazz og smooth life!
Ed Calle og KC and the Shunshine band! - Inner city blues (make me wanna holler)
Ryggen min tåler ikke lenger dekkskift, så dekkhotell er innafor, men jeg har med egen kaffe på termosDe aller fleste overlater dekkskift til de proffe, da både lagring og håndtering av dekk er blitt et luksusproblem med store tunge dekk, mangel på plass osv. Mye enklere å reise innom en dekkforhandler, der man kan drikke kaffe, lese manneblader, mens dekkene skiftes og etterhvert lagres. Man får altså det man betaler for eller gjør man det? Det koster altså kr800-1500,- pr gang man skal skifte dekk, de benytter muttertrekkere med vanvittig moment, med påfølgende sprekker ved bolthullene, du risikerer riper i felgene, både ved håndtering og ved evt vask, man må møte ved oppgitte tidspunkt, evt stå i kø, og nevnte jeg at kaffen smaker dritt? Been there, done that.
Tja, jeg hørte navn som evo, atlerovik , gunner, rama med forbehold
Tipper det hadde vært prisen om den hadde vært laget i dagJa det kan man trygt si men fader så flott
mvh
Pytt sann det er bare å be om økt tilskudd, haMen @Focal, prisen blir jo over 60K med frakt! Stakkars oss som går på "statlige tilskudd"!
Tore
Andre herfra i dag!Øl, Vin & Bayer får alt for lite spilletid på HFS!
Har begge på vinyl, men om det er førstepressing, er jeg usikker på. Begge album er kjøpt når de kom ut. Skal sjekke ved anledning- men bare hvis deg er på original 1.pressing LP fra utgivelsesåret og kjøpt da...
Er dette innafor?Bra!!! Noe annet enn de feige stymperne som laster ned......
Hvilken sammenheng har dennei tråden?Denne er lastet ned nå nettopp og dermed har den allerede fått nok opmerksomhet på HFS Finnes også i en mer striglet versjon med "The Roches" Her er det låtskriveren sjølv som "tar seg helt ut"