soundscape
Æresmedlem
Mysen er noe piss - da vet vi det
Tusen takk og takk det samme F. Kos deg med musikk, bass og noe godt i glasset!Ha en riktig fin helg A
mvh
Har du hørt dette albumet av Philip Bailey som heter Love Will Find aWay? Det kom ut for noen år siden og er ganske kult. Det skal godt gjøres å samle bedre backing bandSiden det er fredag, starter jeg med denne på vinyl(!)
Skikkelig gla'musikk!
Earth,Wind & Fire - I am
Et av sporene her:
Can't let go
Takker for tips og ha en fin helg!Har du hørt dette albumet av Philip Bailey som heter Love Will Find aWay? Det kom ut for noen år siden og er ganske kult. Det skal godt gjøres å samle bedre backing band
Chick Corea, piano
Robert Glasper, keyboards
Lionel Loueke, guitar
Kamasi Washington, saxophone
Christian Scott aTunde Adjuah, trumpet
Casey Benjamin, saxophone, vocals
Christian McBride, bass
Derrick Hodge, bass
Steve Gadd, drums
Kendrick Scott, drums
God helg og kos deg med F1
Vis vedlegget 1056250
Valget falt på en iPhone 16 Pro Max i titangrå med 1TB minne, med levering allerede etter 20 september. Det bør holde til musikksamlingen det neste året.Da har jeg forhåndsbestilt iPhone 16 Pro Max og håper å få denne før jul. Alt tar jo så voldsomt med tid i disse elektroniske tider.
Siste låt i kveld og takk for denne dagen
Everette Harp og Jonathan Butler - Night calls
Har allerede en ICON i bestilling
Friskt! Flott produkt, men det køster.Valget falt på en iPhone 16 Pro Max i titangrå med 1TB minne, med levering allerede etter 20 september. Det bør holde til musikksamlingen det neste året.
Vis vedlegget 1056291
Ja, men jo mer minne, jo lettere blir det å selge denne når jeg engang skal ha ny mobil. Apper tar dessuten mye plass, så da kjøper jeg toppmodellen. Forøvrig skal Apple ha over kr700,- for et mobildeksel og det synes jeg er uhørt, så derfor fant jeg ut at jeg bestiller heller to fra AliExpress for kr200,- inkl frakt. Det var lagervare hos Ali, men ikke hos Apple, så da var jo saken klarFriskt! Flott produkt, men det køster.
Apropos minne og musikksamling: Jeg har min samling (beskjedne 500+ CD-er) rippet til FLAC og lagret på et 256 GB minnekort. Har ennå ca. 70 GB igjen.
Fremdeles 0-0Er litt "forsinket" i dag, så jeg må se både F1 trening 3 og kvalifiseringen i opptak først nå, så please ikke fortell resultatene foreløpig
Jepp, jeg har bestilt LP nå, da den låten var såpass bra. Desverre ikke lagervare, men den kommer sikkert før Bluesound ICONDette var vakkert A
mvh
Jentungen har en sånn.. irriterer vettet av meg og hun er fortsatt en drittunge til tiderAv det mest Harry jeg noen gang har kjøpt, så kommer denne veldig nær førsteplassen. Jeg fikk den i ettermiddag, har satt inn batteri og nå står den i entreen og hilser besøkende velkommen. Denne skal visstnok gi eieren rikdom og et godt liv, så da gjenstår det å se om dette stemmer
Tilsvarende som min!
Vis vedlegget 1056677
Det blir ikke mer moro enn man gjør med seg selv eller hvordan nå dette var
Som sagt, så står den i entreen og jeg ser den ikke før jeg skal ut eller kommer hjem. Om jeg vinner i lotteri eller spill, så er den verdt pengaJentungen har en sånn.. irriterer vettet av meg og hun er fortsatt en drittunge til tider
Så noe godt liv har det enda ikke blitt.. ei heller rikdom i lottoen
Ja den blir ikke så mye brukt, så jeg vurderer å selge denkos deg A Liker den spilleren veldig godt og godt å se den i bruk
mvh