TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ikke F1, men det går da greit unna og det ser skikkelig moro ut
Mange "gode" funderinger fra den kanten.
Litt kloke ord før kvelden
Vi har mye å lære!!Mange "gode" funderinger fra den kanten.
Not lais
Ble ryddi i det minsteJeg synes det har blitt et løft med disse etter noen timer med musikk i går og nå i ettermiddag. Tror jeg har fått de i sync med hverandre og det merkes best i diskanten faktisk. Håper det blir enda bedre etter noen hundre timer. Litt mer usikker på effekten på ØLFlex strømkabelen, men den er jo bare 2,5kvadrat.
Vis vedlegget 1060745
Og jeg har lært at får du ikke skikkelig rundfyr i pipa, begynner man å hoste, jaaaaaaVi har mye å lære!!
Ja hadde det ikke vert for Rogeren hadde du ikke visst det kansje jaaaaaaaaaaaaaaaOg jeg har lært at får du ikke skikkelig rundfyr i pipa, begynner man å hoste, jaaaaaa
Vis vedlegget 1060747
Har ikke spolebåndspiller, så jeg aner ikkeHvordan er det med dyamikk på kasetter kontra de større spolebåndene - noen som har noen tanker rundt det? Ble veldig imponert når jeg hørte oppsettet til AudioAktøren med spolebånd.
Ikke noe skuespill nei, dette er den norske folkesjela tatt på pulsen i syden. Det er jo enkelte som har tildels store utfordringer med det andre tar for gitt og gjør dette svært underholdeneNesten så jeg må begynne å se på den serien jeg også. Lurer på om det bare er skuespill.
Sliter ute i skauen i Langhus?Er det noen som vil ha en strømforsyning fra ca 60 tallet, så har jeg lagt ut en slik på Torget. Må hentes
Vis vedlegget 1060767
AliExpress. Under kr 70,- pr stk, men du må spille dem inn sjølDe er tøffe de styltene til kablene, men nå må du jo tørke støv under kablene
Hvor kjøpte du dem henne.
Ken Block, og ikke noe brum-brum???I Ken Blocks minne og endelig en elbil som kunne ha vært noe for meg, avslutter jeg kvelden med denne lille snutten. Audi S1 e•tron
R.I.P Ken Block
God natt!
?Ken Block, og ikke noe brum-brum???
At det var rart å se Block uten motorlyd antageligvis.
Elbiler brummer da ikke, meg bekjent.