Ja takkskaldufaenmegha!Har du noen gang sett for deg Erna legge seg flat ???
De bildene jeg der fikk på hornhinna lar seg ikke fjerne selv med klorin!
Ja takkskaldufaenmegha!Har du noen gang sett for deg Erna legge seg flat ???
Og du måtte du også ja!!Var ikke det Trine Skei Grande?
Sabrura er faktisk en grei sushi restaurant!...sa brura.
Pluss på med Siv Jensen.Og du måtte du også ja!!
Det er jo det.Ja- siden du er så hysterisk opptatt av korrekt språk, så må det vel være en lidelse å lese dagens aviser???
Dårligere språk enn det de fleste "journalister" lirer av seg nå for tida, skal man lete lenge etter.......
I forhold til Erna, Trine og Siv er jo Kaski rett og slett sexy!Å Kaski
Ville du ha døpt datteren din Erna?Et navn på en person kan da ikke være et turn off ord?
(Utenom Ropstad da...)
Ikke halvparten så ille som: "Det kommer med Post Nord!""Kan du sende med posten?".
Det kan være, men i dette tifellet handler det om har jeg noe til salgs på finn hvor interessen er upåklagelig. Men bare fra folk som bor for langt unna til å hente, og jeg har rett og slett veldig vondt i viljen min når det gjelder å overlate store, ømfintlige ting til postvesenet. Så på bare noen få dager har jeg fått en rekke henvendelser hvor et salg har strandet på "kan du sende?".Ikke halvparten så ille som: "Det kommer med Post Nord!"
Rullig er ille.Rulling
Du kan f.eks. lese i corona tråden, khanate og Asbjørn har såvidt vært innom temaet. Hvis ikke..Hva er ADE?
Akronymer ...No kidding! Min arbeidsgiver (amerikansk selskap) har så mange akronymer i bruk at man har sett seg nødt til å publisere et eget oppslagsverk for dette på bedriftens intranet.