Fordi motoren da står eksternt og vibrasjoner fra denne blir bedre isolert fra spilleren?Uansett en oppgradering lydmessig også
KorrektFordi motoren da står eksternt og vibrasjoner fra denne blir bedre isolert fra spilleren?Uansett en oppgradering lydmessig også
Tack Vermin!Fantastisk flott, Gratulerer så mye med en av de beste platespillerene i verden! (såpass må det være lov og si i en vennetråd?)
Tack Fosse!Gratulerer Crosswind!
Synd vi ikke fikk Dynavectoren til å passe i armbordet. Og litt herk at jeg ikke fikk av kabelen på Jelcoen, må undersøke litt mer der og finne ut av om det er fast kabel eller om den bare har satt seg.
Tack det var generöst! Tar kontakt Vermin om möjligheten skulle dyka uppFYI, Jeg har ett ekstra armbord for SME innfatning om du en gang vil låne.
Tack bluesbreaker! Har inte fått påmontert arm ännu, men trots att det inte kommer en eneste ton ut av den så är jag väldigt nöjd. Stor ägarglädje och kvalitetskänsla.Grattis med TW Acustic crosswind.
(Det heter da vitterlig ACUSTIC, -ikke Acoustic som i trådtittelen.)
Ser ikke for meg at jeg noensinne vil bytte ut min ravn.
100% fornøyd. Ikke en eneste ting som ikke er bra på den.
Vis vedlegget 358169
Tack gunner! Du får komma inom en dag allt är uppe och går.Veldig nais, Cross!
Så det er altså denne du lander på, med plass til de to armene du ønsker deg. Snasen sak! Kom tilbake med lytteinntrykk, snille deg, spes med tanken på at den du hadde før var jo ingen smågutt heller.
Så det er altså denne du lander på, med plass til de to armene du ønsker deg. Snasen sak! Kom tilbake med lytteinntrykk, snille deg, spes med tanken på at den du hadde før var jo ingen smågutt heller.
Det ska jag göra!Takker, du får sende en PM, vettu.
Litt av et anlegg du har samlet sammen, så det ser jeg frem jeg til. Faren er jo at jeg kommer hjem og ikke lenger klarer å nyte musikken på mitt beskjedne anlegg, men den sjansen tar jeg gjerne!
Ja det følger med en filtskive som ligger under.Ok, tack pierre och Vermin. Vermin, har du någon förhöjning under platen när du använder Michell? På SME satt det en lös spindle washer under sånn att platestrameren vrängde plata ner mot tallriken. Fungerade ju utmärkt där.
Blev så van vid SME-varianten att det känns nakent utan något nu och speciellt på småskeva plater var det helt outstanding. Har sett litt på Michell sin och till den prisen är det ju bara att köra på och testa.Ja det følger med en filtskive som ligger under.Ok, tack pierre och Vermin. Vermin, har du någon förhöjning under platen när du använder Michell? På SME satt det en lös spindle washer under sånn att platestrameren vrängde plata ner mot tallriken. Fungerade ju utmärkt där.
Men enig med Blueser`n egentlig, lite eller ingen forskjell så ingenting og stresse med. Men Michell er perfekt om man opplever litt skjevhet i platene. Dessuten er den billig
Jeg kan ikke rette trådens overskrift, så det må blive moderatorKan förresten pierre eller moderator ändra trådtitelen till korrekt namn? TW Acustic och inte Acoustic?
Ja tack, det gör jag gärna.Jeg har en vekt du kan låne om du vil.