Jeg har en Raven 10,5 med Cadenza Black. Den komboen er jeg veldig fornøyd med.Er det noen klare alternativer til 10,5 armen fra TW for å spille på en Raven GT. Hadde tenkt å bruke en Ortofon Windfeld.
Vurderer å anskaffe en TW Raven GT, men det skal i så fall være meget veloverveid.
Mvh PCK.
Liker designet på denne bortsett at jeg gjerne skulle sett den i kobber!Micro Seiki kopi fra TW Acustic Raven ? (RS)
12" arm, men litt Harry i "gull"... Ser ut til at det messing og ikke kopper som i andre modeller.
Ser ikke ut som om de er i produksjon enda.
Vis vedlegget 560414
Vis vedlegget 560415
Er dette topp modellen demmes bluesbreaker?Jeg er sikker på at Thomas Woschnick lager en i kobber til deg Espen.
Disse spillerne er ikke lagervare, og håndlages på bestilling uansett.
Bare å bestille
Dette må du nesten ta med Alan,-Gjallarhorn Audio, eller Marcus, Perfect Sense.Er dette topp modellen demmes bluesbreaker?Jeg er sikker på at Thomas Woschnick lager en i kobber til deg Espen.
Disse spillerne er ikke lagervare, og håndlages på bestilling uansett.
Bare å bestille
Hva koster denne herligheten ?
Mvh: Espen L
Synd, men takk for kjapt svar.TW-acustic har valgt å avslutte sitt samarbeid med oss. Begrunnelsen skal være at salget ikke er høyt nok, noe norske importører dessverre får høre litt for ofte rett og slett fordi Norge er et lite land (og ikke alle produsentene er gode i geografi). Om dere legger inn et godt ord for oss, så kan det jo hende at vi får fortsette å representere merket i Norge.
Eiere av TW-acustic produkter må nå dessverre henvende seg direkte til TW-acustic om saker skulle dukke opp. Vi vil dog forsøke å bistå våre tidligere kunder i for eksempel garantisaker så godt vi kan og om behovet skulle være der. Selv om TW-acustic løper ifra oss, så løper ikke vi ifra våre kunder - tvertimot.
Vår demoenhet av TW-acustic sin nyeste platespiller Raven GT2, et produkt som for øvrig enda ikke er å finne på TW-acustic sine hjemmesider, er nå solgt etter mange uker i salg her på Torget. Den ble "dessverre" omsider kjøpt av en kunde i Sveits (nei, ikke Røkke).
Vi har nå skiftet fokus over på Brinkmann og er eneforhandler på merket i Norge. Vi er også forhandler av Bergmann og VPI, foruten om å være offisiell norsk importør for Clearaudio. Så utvalget av gode platespillere/vinylrigger er fremdeles stort hos oss. For tiden har vi både Ovation og Innovation i demo fra Clearaudio og den direkte-drevne Taurus fra Brinkmann.
Nå tråkker du virkelig i salaten herKan være bare oppspinn, for alt jeg vet, så det glemmer vi. Men hvis produsenten avslutter samarbeidet pga for lite salg, så har de vel samtidig tanke om hvordan det skal bedres.
Nå har jo disse spiller'ne blitt solgt i mange år, også lenge før det ble Norsk distributør. Men siden jeg i sin tid var først ute i mitt distrikt med en One, har gjengen i det relativt grisgrendte strøket hatt innom i alt: 3x AC, 2x GT, 2x One og 1x Anaversery- så litt TW finnes i hvert fall.....
K
Vi har ikke solgt en eneste Raven Anniversary modell i Norge og den ble lansert lenge etter at vi ble offisiell importør. Så vidt jeg kan huske har vi kun solgt 1 stk Raven AC i din region (som vi nylig tok i innbytte) og 1 stk Raven GT. Men flere av disse kan naturligvis ha funnet veien til dere via bruktmarkedet.Nei, altså i den grad det har betydning, NÅ husker du vel feil. Så vidt meg bekjent har minst 5 av disse kommet gjennom deg mens resten sannsynligvis er fra tiden før norsk distribusjon.
Nok om det, poenget mitt er at det må jonfinnes noen slike spillere OG det er åpenbart god reklame i å få inn en spiller i et miljø- fort en smittsom sykdom dette....
Det sagt, varer jo platespillere også i årtier, så med mindre oppgraderingssyken tar folket, så er jo ikke platespiller som et gjennomsnittlig bilkjøp- hvor bytte tredjehvert år er mer påkrevet.
For ordens skyld, "Limited" var nok det kortekte navnet på spillerenOooops DA heter nok den "spesialversjonen" jeg tenker på noe annet enn "Anaversery", jeg som ikke kan navnene godt nok, sorry Kom forresten med TW-arm
Ja, det rimer mereFor ordens skyld, "Limited" var nok det kortekte navnet på spilleren