Steinar.Sv
Hi-Fi freak
Tur innom Fretex på tur hjem fra jobb. Beomaster 5000. Mangler fjernkontroll men spiller som bare det!
Heldig gris!
Fin spiller, jeg tror jeg har storebror av din. Brukes hver dag. Bruker dac som sitter i min Gato forsterker.Vintage? 1991?
Trengte uansett en reservespiller hvis min Sony XE900 tar kvelden. Ingen toppmodell men jeg er svak for disse MASH Technicsene.
Liker også utseendet på de med fronten bombardert av knapper for funksjoner man aldri kommer til å bruke.. Velvel.. Nå tar jeg faktisk av og til noen tape opptak så Peak Search kommer nok i det minste til å bli brukt.
Lyden? Veldig fremtreden bass iforhold til Sony'en. Glad jeg har tonekontroller, ellers kunne naboene blitt grinete.
Vis vedlegget 676313
Frog79
De har kanskje ikke internett på Fretex...250 kroner på Fretex.. Tror det kanskje var et OK kjøp.... Den virker iallefall
Vis vedlegget 677873 Vis vedlegget 677874
Klart du er,det er jo SansuiFandt denne Sansui'en AU317 i el.avfallet i går.Renset og støvsugd.Skurrer litt men etter å ha tatt ut bøylene mellom pre og effekt på baksiden og renset å smørt opp er den ok...Låter veldig fint.Stor lyd god bass.Instrumentene kommer veldig fint fram og lett å følge vokalene.
Grisefornøyd med denne.
Takk skal du ha for kjapt svar Auditor.RDNZL: Klassisk Grado, den der- hvis jeg ser riktig..Og den ERAen er det potensial i, gitt...