Du skal være gla Russland kom kuppmakerne i forkjøpet. Krim er russisk med traktatfestede baser. Orker ikke tenke tanken på hva som hadde skjedd hvis kuppmakerne hadde prøvd seg der, d hadde jo vært en natointervensjon på russisk område.
Javelja!??!
Da jentungen var 7-8 år argumenterte hun av og til på denne måten, og da brukte jeg vel vanligvis gjøre henne oppmerksom på at klokken var langt over sengetid og at hennes tøvsnakk var en god indikator på at hun var trøtt!
Men jeg skal prøve med en "pedagogisk" tilnærming på det du sier her!
Du vet altså sikkert at kuppmakerne hadde planer om å angripe de russiske basene på Krim? Eller er det bare noe du fantaserer / drømmer om?
Du sier også at hvis kuppmakerne går til angrep på russiske baser er det en "natointervensjon". Vel det MÅ bety at de nye styresmaktene i Ukraina, eller kuppmakerne som andre kaller dem, har blitt medlem i NATO. Vel det visste jeg faktisk ikke! Og jeg vil bare si at det er rimelig frekt av USA å tillate at et ganske omdiskutert regime i Ukraina, et regime som engang ikke er valgt av folket, blir medlem i NATO uten å konsultere de andre NATO medlemmene først! Eller er det Erna som har skjult dette for velgerne i Norge?
Trist at du er så forutsigbar Sansui, ellers ville du i det minste hatt en viss underholdningsverdi!
Forøvrig kan mitt syn på denne farsen som utspilles i, ved eller nær Ukraina oppsummeres slik:
Vis vedlegget 259007