Du trekker ustanselig nazikortet når det gjelder styresmaktene i Kiev. Kan du fortelle hvorfor du globalt karakteriserer dem slik og hvordan du vil karakterisere separatistene ved å bruke samme karakteriseringsprinsipper?
Dette er hentet fra Dagsavisen:
Ukrainas neste regjering og at denne regjeringa skal skal omfatte det nazistiske Svoboda
Vesten samarbeider med nazistene i Ukraina - Nye meninger
Eller fra Nye SOS rasisme
Det er en kjent sak at nazister har kuppet flere sentrale maktposisjoner som følge av regimeskiftet i Ukraina
Ingen støtte til regjering med nazister - Nye SOS Rasisme sentralt - mot rasisme - mot nazisme - for likeverd
Men hvis du kan bevise at jeg tar feil så godtar jeg det, når det kommer til separistene så vet jeg ikke så mye.
Så du har slått deg til ro med at dersom Nye SOS Rasisme og RT sier at den ukrainske regjeringen er propp full av nazister, så må det jo være slik. At færre enn to prosent totalt stemte for de to høyreradikale kandidatene til presidentvalget (og dermed mindre enn hva den jødiske kandidaten fikk) og at en av viktigste separatistgruppene i Donetsk oppfordret oblastens jøder til å bære armbind for lettere identifisering endrer ikke noe hva gjelder din virkelighetsforståelse. Men for all del, ikke la irriterende fakta komme i veien for en god historie.
Det er jo bevist gang på gang på gang på gang at regjeringsmedlemmer er eller har vært medlemmer i nazistiske partier, hvordan skal jeg klare å bevise det for deg når det virker som du ikke gidder å forstå , det er da mange poster i tråden som beviser det, men likevel må jeg bevise det for deg. At kun 2 prosent stemte på de har vel ingenting å si, det bare beviser hvor lite demokratisk den sittende regjering er, det ble ikke gjort noen forandringer i regjeringen etter valget.
Jeg trodde faktisk at du forsto noe så enkelt som det.
At jøder blir hetset over hele verden er da ikke noe nytt, ta en titt på Palestina/israel tråden så ser du det, men du kan gjerne legge ut en troverdig kilde på det du sier er sant om separatistgruppene i Donetsk oppfordret oblastens jøder til å bære armbind for lettere identifisering.