Nå er det virkelig leng siden mitt siste skriftemål.
Slik kan det gå når man må tjene til livets oppehold, og det er jo en kjent ulempe
med fast arbeid at det deler opp dagen noe forferdelig.
Men det blir altid tatt noen skritt, enkelte ganger tilbake og enkelte ganger fremover.
Et skrit fremover er at jeg er nå stolt medlem av OVK og har med listighet, enn så lenge
klart å komme meg unden Slukets grusom invielse seremonier, ikke sikkert hvor lenge den lykken varer.
Men det var dette med noen skritt bakover I den siste perioden har det vært nesten helt tyst her på haugen.
Nærmere bestemt i omtrent 5 uker, helt grusomt.
Dete skyldes den såkalte Hollands syken, nærmere forklart en DLCP som slog seg vrang.
Når den først gjorde det gjorde den det på ordentlig.
Men milde himmel nå er det lyd igejn
Dronningenes dronning, triodenes triode, kretsløsnignenes kretsløsning, 300B SET sprer på nytt sin musikalske musikk i stuen.
Ikke umulig at det var noen brukerfeil ute og gikk og mangel på tid til å jobbe systematisk med saken.
Vi skylder uansett kategorisk på Hollenderne
Da må jeg bare ta et øyblikk og fortelle om en helt fantastisk konsert som jeg var på i kveld på Vicktoria scene,
Christian McBride trio, helt fabelaktig. Takk Sluket for og intrudusere meg for denne fenomenale musikern.
Etter som jeg ikke fikk noen svar på mine spørsmål i forrige innlegg ( det er vel ingen som gidder lese dette tullet)
Var det bar å sette i gang å prøve å lære litt selv, sagt som gjort vi melder oss på kurs.
Og da kommer vi til den største happeningen i vår lille univers den siste tiden og etter mit skjønn i lang tid.
DSP kurs for HiFi sentralens medlemmer på Skedsmo VGS.
Det er sagt mye om dette arangemanget allerede men det kan ikke gjentas ofte nokk, fenomenalt.
Det som kanskje er mindre kjent er at ble det arangert litt til siden i sløydsalen til OB-BB,
den store livskunstneren, enslags DLCP klinikk.
Dette under trygg ledelse av Vestlands fanden selv, Tytte 71 som herr doktor doktor klinikk sjef
med assistere klinikk sejf Jørg 1s1 ved sin side. Det var vel aldrig noen tvil om at dette dream team skulle kjempe
ned Holland syken. Etter en kort opperasjon blinket alle lys og display som det skulle.
Men Hollendere er noen sige jeveler og vel hjemme måtte rising star på DSP himmelen, ee entre scenen og som sagt.
Det er søt musikk på haugen igjen.
En samling som den jeg fikk være med om på Skedsmo inspirerer virkeligen.
Jeg håper for all del at jeg snarest kan sette noen av den teroiene jeg klart å snappe opp ut i praktisk anvendelse.
Mye gikk over hue på meg, men noe satte seg.
Kan hende det blir litt flere meldinger her i tråden i tiden fremover.
Om ikke annet kan jeg fortele, Skrøner fra Skedsmo undertittel OB-BB og hans lystige påfunn.
Habicht