Noen som har tips om USB type B til C-kabler for tilkobling av smarttelefon til DAC? Sliter med å finne dette i de 6-7 nettbutikkene jeg har sjekka. Bruker Audioquest sitt adapter i dag, men vil helst ha en hel kabel.
|
Takk for tips. Er dog usikker på om denne er konstruert for høykvalitets lydoverføring? Men fikk svar fra Soundgarden i dag om de nå jobber med å få inn en slik kabel i sortimentet, da det er mange som har etterspurt dette. Ser også at AQ har en slik kabel, men Hifiklubben ser ikke ut til å føre denne.
Men er den B til C?Jeg kjøpte en AQ Forest fra HiFi klubben.
HFK skriver dette, så bør da kunne skaffe:Takk for tips. Er dog usikker på om denne er konstruert for høykvalitets lydoverføring? Men fikk svar fra Soundgarden i dag om de nå jobber med å få inn en slik kabel i sortimentet, da det er mange som har etterspurt dette. Ser også at AQ har en slik kabel, men Hifiklubben ser ikke ut til å føre denne.
Flott! Da skal jeg jammen sjekke ut denne.
Her er varenummeret på den i tilfelle de nekter på at den finnesFant ikke AQ Forest i nettbutikken, så sendte dem en mail om det. Så får vi se hva de svarer.
De nektet først!
AQ Forest virker OK også prismessig. Så tror nok jeg tester den. DAC'en i H590 får holde foreløpig.Usb er digitaloverføring, så en kabel beregnet for dataoverføring er kurant. Mange «audiofilkabler» for usb holder ikke den spesifiserte standarden som skal være. Legg heller penger i en litt bedre dac.
Johan-Kr