Det er vanlig at slike bilder skal bære selvforklarende også for folk som ikke automatisk skjønner at slike hyller inneholder vinylplater, og da blir det ofte arrangert plater uten cover, som en visuell effekt.Det kan tenkes jeg blir lurt av en vidvinkel, men ser ikke den plata på gulvet urimelig stor ut ? Kan det være noe annet ? Et brett som ser ut som en plate ?Og LP på GULVET UTEN COVER!! !! ?? ?? FILISTER!!
La meg redde de mange bekymrede vinylentusiastene fra ytterligere bekymringer i romjulen. Dette er en teppesparer, formet som en vinylplate. Masse ulike av dem på nettet. Sikkert ikke dumt når man har lagt vegg-til-vegg i lytterommet og skal sitte mye i sweetspot.Det er vanlig at slike bilder skal bære selvforklarende også for folk som ikke automatisk skjønner at slike hyller inneholder vinylplater, og da blir det ofte arrangert plater uten cover, som en visuell effekt.Det kan tenkes jeg blir lurt av en vidvinkel, men ser ikke den plata på gulvet urimelig stor ut ? Kan det være noe annet ? Et brett som ser ut som en plate ?Og LP på GULVET UTEN COVER!! !! ?? ?? FILISTER!!
Eller er nok ikke det bildet et vanlig snapshot fra dagliglivet i musikkrommet, Gustafsson står garantert ikke sånn på hyllene sine og hyler til vanlig.
Platen på golvet er sannsynligvis en plate, vidvinkeleffekten er sterk nok til det.
Men et herlig rom er det, og jeg liker bildet også.
Har ikke disse men endel annet relatert. Men skal se etter dem!"Villa" er en høyst lesbar bok. Har du "Hytte" av samme forfatter?
Vis vedlegget 473734
Kan ellers varmt anbefale "Norwegian Wood" om Wenche Selmers arkitektur. Herlig nøkternt og upretensiøst.
Vis vedlegget 473736
Titter på nye stoler til bordet og kom over denne. Aya fra portugisiske Branca. Resten av portifolien er så som så, men denne er flott. Finnes i valnøtt eller bøk, med eller uten sittepute. Pris fra 5k. Synd ingen nord for Østerrike fører den og dit skal jeg ikke før til august.
Vis vedlegget 474161
Tisca lager stilige tepper i ull. Blir muligens et slikt snart. Sikkert et styr å støvsuge/banke..
Vis vedlegget 474164
Til og med Pampers er misunnelige.Ypperlig til søle rødvin på Bra absorberingsevne vil jeg anta.
Vi endte med denne:Vi går for normal kjedelig 1 stavs Kahrs Eik.
Verona 2-stavs er akkurat samme gulv vi har i dag, men i den nye leiligheten vi flytter til, så har vi gjort et ganske annet valg. Er veldig spent på å se det ferdig lagt:Jeg har også Kährs. Verona tror jeg, eik i ganske naturlig mattlakkert 2-stavs town-sortering i alle fall. Jeg liker at treverk har tegninger og liv, og kan rett og slett finne glede i å se på et stykke tre som ikke er noe mer enn det. City-variantene til Kährs synes jeg har for lite liv, og 1-stavs tror jeg ikke hadde blitt pent i mine ganske små rom.
Ser fint ut.Vi skal også ha Langlo panel på veggene i inngangsparti, gang og stuen.
Bare en illustrasjon..