Tusen takk. Jeg trengte den filmen nå.Her kunne jeg blitt gammel:
?? Ett stykke Vestlandslefse på en rød plett?
Å ha meninger om ting er vel ikke kritikkverdig, eller mener du at alt skal godtaes og bejubles i kunstens navn?Mishagsytringer er ikke kritikk, Pinky.
Det er da som bare FAEN at det skal pisses og tråkkes ned billige kommentarer i hver jævla tråd for tiden... - for det første, det viste designobjektet er ikke "kunst" som enkelte ignorante kunne komme til å tro i sin enfoldighet - men et 40 cm. stort fat, et stykke keramikk som godt kan brukes i det daglige. Hadde du kommet med KONSTRUKTIVT innspill av en viss troverdighet type "forskarpe linjer fordi..." eller "fargene kunne harmonert bedre..." så kunne man respektert det.?? Ett stykke Vestlandslefse på en rød plett?
Der er vi på linje. Forøvrig mange flotte moderne kirkebygg som er oppført i nyere tid - funksjonen innbyr til spennende løsninger og Jesus er åpenbart en mer tolerant figur enn sine lokale tilhengere..Vis vedlegget 713832
Jeg har nok vist bilde av Østre Porsgrunn kirke tidligere, men dette er etter min mening vakker, moderne arkitektur.
Veldig mange av gudetilhengerene har mer følelse for gudehuset enn guden.Der er vi på linje. Forøvrig mange flotte moderne kirkebygg som er oppført i moderne tid - funksjonen innbyr til spennende løsninger og Jesus er åpenbart en mer tolerant figur enn sine lokale tilhengere..
Nå påstås det fra de som etter sigende vet slikt at det er mye mye mer anstrengende å spille badmington enn det å "klaske tennis"!Sluket - lett som en fjærball!
Med sine 43 meter inludert pidestallen blir den faktisk "kun" den tredje høyeste Jesus-statuen i verden. Det er en i Indoesia som er 52.55 meter og en i Polen som er 52.50 meter visstnok.Format over den karen ja!
Utrolig flott fat, sannsynligvis yter ikke skjermen fargene rettferdighet heller.
Klasse D vedovn?
Det er og blir vakkert i mine øyne, og når funksjonalitet er på plass og, så er det en vinner !!
Everdure 4K
Utrolig flott fat, sannsynligvis yter ikke skjermen fargene rettferdighet heller.
Japansk ?
Den måler nok perfekt jaKlasse D vedovn?
For noen av oss er det slik; Religionen, og maktmenneskene som har forvaltet denne, har hatt enorm innvirkning på kulturen.Det er bare å innse det, Jesus og Gud har enorm innvirkning på kulturen, enten det gjelder musikk, litteratur eller annen kunst.
For ikke å snakke om ukultur.... BTW, leste at noen påsto at over 90% av jordas befolkning forholder seg til religion i en eller annen form. Tror jeg ikke helt på, kineserne f.eks.har tilnærmet 0 relasjon til dette og de utgjør alene 20%.....For noen av oss er det slik; Religionen, og maktmenneskene som har forvaltet denne, har hatt enorm innvirkning på kulturen.
På godt og vondt.
Gammel religion gjennomsyrer mye av dagens Kina, selv om det er forsøkt skjult. Helt fra det øyeblikket menneskeheten hadde tid til å sette seg ned for å slappe av litt har jakten på guder pågått. Mye for å forklare alt det underlige de fikk øye på når de kunne rette oppmerksomheten vekk fra de mest basale ting.For ikke å snakke om ukultur.... BTW, leste at noen påsto at over 90% av jordas befolkning forholder seg til religion i en eller annen form. Tror jeg ikke helt på, kineserne f.eks.har tilnærmet 0 relasjon til dette og de utgjør alene 20%.....