Men solgt ble den…Det var ikke en annonse.
De har kanskje blitt lett inspirert av Naim sin gamle logo/design?
Det kan godt hende det, uten at jeg vet noe om inspirasjonen bak.De har kanskje blitt lett inspirert av Naim sin gamle logo/design?
Tiltredes. Landsby er ingen dårlig analogi.Digert og fredelig på samme tid. Tommelopp!
De drikker lite i den nasjonen der, og det er bra.
Har nettopp sittet på min skjermede terrasse og lest denne. Fint prosjekt. Vokste selv opp atriumshus og mener det funker kjempebra også i Norge.Norske atriumshus ga barndomsminner fra Iran
I Iran er atriumhus en veldig vanlig boform, og i fjellandsbyen hvor skuespiller Nasrin Kuhsrawi vokste opp var det mange av dem.www.nrk.no
Putin's hoffarkitekt's visjon om hvordan Ukraina bør se ut?
De er nok bygget opp etter bedre prinsipper enn Mjelva benyttet på Ammerud ( for ikke å snakke om Fosse & Aasen på Borgenbråten)Teknisk spørsmål: Alle disse nye leilighetsbyggene med penthouse og takterrasse: Trøbbel i vente?
Hehe, såg biletet og tenkte det såg litt ut som ein landsby i Syria, googla litt og fekk (av gatebileta) assosiasjonar til eit litt meir upmarket nabolag i Amman.Slik Utzon gjør på Fredensborg.
Er dette en slags svensk aprilspøk, man kan kjøpe et museum over skandinavisk modernisme for usle 5 mill. ?Skulle ønske jeg trengte et hus i Kungsör.
VILLA PRENKER – UNIK ARKITEKTUR SIGNERAD BRUNO MATHSSON
Ett stycke arkitekturhistoria är till salu. Villa Prenker i Kungsör ritades av Bruno Mathsson och stod färdig 1953. Det är ett unikt hus med stora arkitektoniska kvaliteter och en genomtänkt helhet. Glasväggar omger i stort sett hela byggnaden där ljuset ständigt flödar. Huset består av en...historiskahem.se
Nei, de tar inn på hotell og bestiller den største romservice-tralla jeg har sett, fullstablet med brennevin. Men de går ikke ute og vaser!De drikker lite i den nasjonen der, og det er bra.
Hvordan skulle de ellers funnet rett hus på morrakvisten på søndag?
Neida, ingen spøk i det hele tatt. En forholdsvis kjent samler som har bodd seg inn i huset.Er dette en slags svensk aprilspøk, man kan kjøpe et museum over skandinavisk modernisme for usle 5 mill. ?
Vis vedlegget 814066
Inte så mycket trafik i Kungsör.
Furuorgie.Når vi først er inne på museumsobjekter innen skandinavisk modernisme:
Arkitektonisk perle
Trosterudstien 1 er en arkitektonisk perle med stor, solrik og skjermet tomt på 1 556 m². Boligens utforming er gjennomtenkt med tanke på bruk og harwww.finn.no