Brunstad Delta Legend. Pen.thomand skrev:Noen gode tips til en pen, nett liten hvilestol til under 10k? Stoff, ikke skinn. Gjerne med litt høy rygg.
Det mangler beslag i overgang til taket, zink kan ikke legges når det er kaldt.Zomby_Woof skrev:Tøft, Fosse. Får vi flere bilder?
Jeg tror dette ser litt mer spennende ut fra vinkler som viser 'flere vegger' samtidig.
Kult! Flere bilder.Fosse skrev:Det mangler beslag i overgang til taket, zink kan ikke legges når det er kaldt.Zomby_Woof skrev:Tøft, Fosse. Får vi flere bilder?
Jeg tror dette ser litt mer spennende ut fra vinkler som viser 'flere vegger' samtidig.
Det er fortsatt vanskelig å ta gode bilder siden det har vært byggeplass hele vinteren og snøen som nå smelter avslører at det gjenstår en del utomhusarbeid. Tross tåke og regn synes jeg dette bilde beskriver noe av dramatikken i lanskapet.
Griffenfeldt skrev:
Flott stue. Noen som drar kjensel på bassenget? ;D
Eneste den motoren kan brukes til også... 8)room skrev:V12-motor fra Jaguar - ble til vinstativ.
VG idag.
hifiguru skrev:Eneste den motoren kan brukes til også... 8)room skrev:V12-motor fra Jaguar - ble til vinstativ.
VG idag.
Disse høyttalerne skal i produksjon!hifiguru skrev:En av de store designerne er jo selvsagt Arne Jacobsen, og selv om denne tråden ikke skal handle så mye om hifi-design måtte jeg bare ta med hans Grand Prix-høyttaler:
Herlig!
Tror ikke hun er med på kjøpet ;DBarbaresco skrev:Googler på Davone, da kommer dette magre spøkelset frem, det som skremte oss på forsiden av HFS nylig. Huff!
En av hans egne hadde i hvert fall såtte so ei kula. Litt store og sannsynligvis ikke så veldig high-end, men fine om du er på femtitallskjøret. Dukker fremdeles opp på auksjoner inn i mellom.mteinum skrev:Den nye kreasjonen til Davone, Ray - sammen med Eames er en killer!
Hmmm....har hun ikke fått noe mat ennå?Barbaresco skrev:Googler på Davone, da kommer dette magre spøkelset frem, det som skremte oss på forsiden av HFS nylig. Huff!