Best å ikke erte på seg flere surpomper, Guru!! ;D ;D ;D
Men ja, kabinettene blir absolutt designorientert og high-end finish, det kan jeg love deg....
I mellomtiden kan vi jo hygge oss med god instrumentdesign, hvis det er tillatt da
Dette er en Zeta Prism bass som jeg alltid har hatt lyst på etter at jeg så den første gangen, da riktignok i en veldig spesiell (og cool så det holder) grønnblå Doc-pastillaktig farge. Jeg kom over min Prisma på Hawaii, tilnærmet ubrukt, kun utstilling i en stor instrumentforretng. Ikke i stand til å finne en antydning til bruk på den. Det spesielle med denne bassen, foruten et vanvittig flott design, er at den har piezo-pickuper i stedenfor vanlige, og de sitter i "bridge'n" (eller stolen om du vil) og synes ikke. 18V aktivt system og en herlig distinkt lyd som garantert faller hififolk i smak!
Skikkelig "svai i sveiva" den her, og så til de grader "form follows function", noe som er et must for å kunne kategoriseres som god design. Samme designkonsept som Kubicki's berømte "headless" bass EX-Factor bare renere og mer avrundet.