mteinum
Æresmedlem
Vedlegg
-
198.2 KB Visninger: 115
Jeg kjøpte noen pærer levert av Konstsmide, med kjempefine glødetråder som har lyst i tre år eller noe slikt!Spiralis skrev:I samme gate, dog ikke lamper men pærer. Skulle gjerne hatt lyspærer med dekorative glødetråder med tanke på lysekrone som skal brukes uten skjermer. Er alt slikt forbudt nå som EU kom med sine pålegg om "effektiv" belysning?
Singer er råfrekt, soper sammen det grommeste fra alle generasjoner og bygger de nydeligste 911'er. Skal visst lansere egenprodusert boxer også!Andy skrev:Singer Porsche!
Det er en lur tysker som markedsfører de som varmekilder, 99% effektive (100 hvis en ser bort fra lys som kan forlate rommet ut gjennom vinduet). Han kaller de Fireballs! God tenkning, skriver ikke noe om at de lyser, og da er det lov.Spiralis skrev:I samme gate, dog ikke lamper men pærer. Skulle gjerne hatt lyspærer med dekorative glødetråder med tanke på lysekrone som skal brukes uten skjermer. Er alt slikt forbudt nå som EU kom med sine pålegg om "effektiv" belysning?
Du har PMS (Personlig Melding Sluket)BigSwifty skrev:muligens litt OT, men jeg vurderer å kjøpe møbler fra Danmark. Bortsett fra frakt, kommer det noen utgifter i tillegg? Og momsen, trekkes den fra i dk og legges til i Norge (dreier seg om nye møbler fra dansk registrert firma.
(forslag til gode transportløsninger mottas også med takk, det blir en ganske stor sending)
Er denne godkjent for våtrom? IP?ottone skrev:Speil med integrert belysning klassifiseres og selges som lampe.
Aner ikke, men den danske forhandleren selger den som godkjent badespeil med lys.Ole I skrev:Er denne godkjent for våtrom? IP?ottone skrev:Speil med integrert belysning klassifiseres og selges som lampe.
Gjestemedlem skrev:Mye frøkenmøblmer her... men
Her er en stol jeg virkelig har lyst på.
motoren skrev:Gjestemedlem skrev:Mye frøkenmøblmer her... men
Nice. Ser ut som om de bruker Chord Signature høyttalerkablerC. Alshus skrev:Jeg har en lik i bestilling. Støpt betong.
Den er pen. Jeg synes den er grusom å sitte i, men da vi var på paviljongen sa min far at han ikke hadde sittet i noen bedre stol.shaunv skrev:Har lyst på en sånn.
Ludwig Mies van der Rohe sin Barcelona stol!
mteinum skrev:Fancy!
Var ikke så stor som den virket utifra første bilde
http://matterism.com/2010/12/toio/
http://www.achillecastiglioni.it/en/projects/id-25.html
Arne Jacobsen har en fin serie, hvis du har sansen for det enkle.BalticThor skrev:Er det noen som vet om en fin sak som kan holde styr på toalettruller på badet?