Balticthor
Overivrig entusiast
Thanks! Men det jeg tenkte på er toalettruller i flertall.. Der de kan samles,uten å ha de i skapene
I en fletta kurv. Feks en slik:BalticThor skrev:Er det noen som vet om en fin sak som kan holde styr på toalettruller på badet?
BalticThor skrev:Thanks! Men det jeg tenkte på er toalettruller i flertall.. Der de kan samles,uten å ha de i skapene
Bytt kanal i det minste! ;DBalticThor skrev:haha! vel... :-X
Jeg er veldig godt fornøyd med denne samsung 8000 serien! rart hvor liten den ser ut på bildet.. 60 tommeren dette..
Jeg har lest et sted at klebersteinsovner er veldig trege å regulere? Er ikke det i tilfelle et moment i en travel hverdag?steinost skrev:Eller så kan du gå for kakkel light.
Norsk klebersten har mange fine.
Det er kommet mange som prøver å gjøre det samme, men de brenner ikke rett i kleberen som det de gjør.
De har det mer som pynt.
Jeg har denne, men med en etasje til da er den 170 cm høy.
http://granit.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&&b_kid=560918&b_id=560921
Steinar.
Og etter å ha justert biasen, må du passe på å ha rett gløding.pengesluk skrev:Kakleovner er som hifi - du må sørge for å ha riktig fase! dvs. du fyrer om morran før du sleper deg avgårde til tredemøllen; så er det godt og varmt når du kommer hjem!!
Ligner litt på min lyttestol,Barbaresco skrev:Kunne godt tenke meg en "oksestol".
Men er den egentlig en god lyttestol, med de "horna" ute på siden?
Den har eg og, pen og klassisk dendag1234 skrev:Fikk meg en slik, eller dvs jeg måtte kjøpe den...
Trenger to, men den neste får vente litt. Sånn er det i statens lønnsregulativ. Vi blir tålmodige.GFE skrev:Den har eg og, pen og klassisk dendag1234 skrev:Fikk meg en slik, eller dvs jeg måtte kjøpe den...
Helt ærlig?...synes den ser jævlig ut, og i mine øyne har den ingenting med vakkert design å gjøre :eposhansen skrev:Mi lampe.... ;D
Laget etter egne ideer.
Flott?
Ironigenerasjonen...GjeEsp skrev:Helt ærlig?...synes den ser jævlig ut, og i mine øyne har den ingenting med vakkert design å gjøre :eposhansen skrev:Mi lampe.... ;D
Laget etter egne ideer.
Flott?
Bjellands synes sikkert den er kul
Jeg synes også å ha logoen til Quislings Nasjonal Samling som avatar er usmakelig.Zomby_Woof skrev:@Dag1234: Den nye avataren din er i hvert fall ikke vakker design! Jeg er for gammel til helt å tilhøre ironigenerasjonen, men også gammel nok til at nakkehårene reiser seg.
http://no.wikipedia.org/wiki/Solkorset
Syns den minner mye om Eames sin Wooden Lounge Chair, men Wegner var vel generelt endel "strammere" i uttrykket....nesten litt pietistisk, selvom det kanskje ikke er det rette uttrykket.vredensgnag skrev:Selv er jeg svak for denne stolen fra Wegner, og gleder meg til å begynne å innrede nytt hjem! Har allerede en del Wegner som skal inn der, men mer står for tur.
De nederste brikkene er virkelig de peneste.vredensgnag skrev:Ofte små variasjoner som skal til i design. Øyet velger før bevisstheten.
...