G
Gjestemedlem
Gjest
Kan nok tenkes at det hadde blitt duk til jul ja.mteinum skrev:Tror nok svigermor hadde reagert med dette i hus:
Kan nok tenkes at det hadde blitt duk til jul ja.mteinum skrev:Tror nok svigermor hadde reagert med dette i hus:
Takk for det! Vakkert design kan være vanskelig og definere; alt gammelt er nødvendigvis heller ikke vakkert. Når det gjelder Beolit 39 så er den blitt et designikon for B&O. Radioen er designet av Peter Bang som tydeligvis har latt seg inspirere av art deco. Høyttalergrillen har tydelig mye til felles med datidens sportsbiler. Formen ble skapt etter innspill fra publikum. B&O hadde funnet ut at de trengte å fornye produktenes utseende for å tekkes nye kjøpegrupper. Beolit 39 ble vist på verdensutstillingen i New York i nettopp 1939. MOMA i New York har forresten en rekke B&O produkter i sin samling. Hvilke kan du sjekke ut her: http://search.atomz.com/search/?sp-a=sp10021fcc&sp-f=ISO-8859-1&sp-q=%22bang+%26+olufsen%22&sp-k=Collection&sp-i=1Valentino skrev:Fin den gamle B&Oen, Olav E.
har også lakenskrekk og samme sengemerke. Virkelig pussig! det er jo den beste senga jeg har hatt og den beste invisteringen jeg har gjort. pussig!ErosLoveking skrev:Hvordan kan man glemme en klassiker? Det beste er jo komforten.
Og likevel har jeg lakenskrekk, selv om et stevnemøte med noe slikt er alternativet. ;D
TJ skrev:Begynner med møbler/interiør, men det trenger ikke nødvendigvis å være bare det, samtidig vil jeg ikke at det skal bli en tråd om fete biler eller Anlegg
så vulgert at det tipper over til å bli kult ;Dmteinum skrev:Tror nok svigermor hadde reagert med dette i hus:Trondmeg skrev:Usedvanlig vulgært. Sikkert dyrt også.
http://www.sexyfurniture.nl/en/enindex.html
Hei Fosse!Fosse skrev:Har alltid likt disse.
soundscape skrev:Er svak for Art Nouveau og Art Deco jeg da........
F.eks Cryselephantine (bronse og elfenbens) figurer fra Art Deco perioden. Prisene på disse originalene gjør at jeg må nøye meg med å nyte dem i bøker eller på museer.
Nice de chris king salt og peppernavene. Har de selvfølgelig selvC. Alshus skrev:De var maskuline, Fosse. Regner med at det er salt/pepper bøsser?
Som syklist(selv om det ikke ser slik ut om dagen) liker jeg disse fra Chris King.
Når CK lager nav, møter ikke alle spesifikasjonene, og da blir feilvarene salt/pepper/krydder-bøsser. Er man så heldig å få kjøpt, vet man ikke hvilket produkt, eller farge man får, da dette er random. Stilig konsept.
Ohh, vakkert...blekansikt skrev:På drømmekontoret mitt står det et slikt skrivebord:
Carlo Mollino designet bordet i 1949 som på engelsk har navnet 'Cavour writing desk'.
Mvh.
Det har jeg lyst på!! gjerrigknark arbeidsgiveren vil sikkert ikkeblekansikt skrev:På drømmekontoret mitt står det et slikt skrivebord:
Carlo Mollino designet bordet i 1949 som på engelsk har navnet 'Cavour writing desk'.
Mvh.
Kreativ film.....Valentino skrev:IKEAs PS-kolleksjon har mye fint.
Snurr film!
En slik ? Lekker sak !ErosLoveking skrev:En annen ting er at "Ari"-stolen er designet i 1966.
Intet mindre det beste musikkåret. ;D ;D ;D
Gjett om min bedre halvdel himla med øya når jeg sa det. : : ;D ;D
Hehe, ok, ganske tøff da, men det er underlig at den først ble populær når man surra den til med feite skinnputer og armlenerValentino skrev:Mer enn litt kul synes nå jeg.
Hva folk vil ha...hifiguru skrev:Hehe, ok, ganske tøff da, men det er underlig at den først ble populær når man surra den til med feite skinnputer og armlenerValentino skrev:Mer enn litt kul synes nå jeg.