Desverre ikke DAB i den der.Trondmeg skrev:Jeg synes det er fint å få denne tråden opp i dagen igjen:
Flotteste "bordradioen" jeg har sett: Sonoro elements. Vil ha!
![]()
|
Desverre ikke DAB i den der.Trondmeg skrev:Jeg synes det er fint å få denne tråden opp i dagen igjen:
Flotteste "bordradioen" jeg har sett: Sonoro elements. Vil ha!
![]()
Den stolen er fin og god å sitte i. På kontoret står det 8 stk. Håper de snart skal byttes ut slik at jeg kan få stolene. Det er bare en fåfengt drømthomand skrev:Drømmer om en EJ Corona stol i beige jeg.
![]()
og ikke en artisjokk.Fosse skrev:La oss nå for guds skyld fortsette å kalle en kongle for en kongle.
hifiguru skrev:Synes diise er litt frekke, noe å stable Naim-bokser i?
http://www.designjournalmag.com/product/Amtico_Back_to_Black_Collection.htmTJ skrev:Og AndreVerdensKrig - det golvet - er det vinyl? Eg har jobba med snuppelure no i 2 år, men ho nekter å ha vinyl i inngangsetasjen... Aargh!
http://521design.typepad.com/521_design/furniture_projects/index.htmlTJ skrev:hifiguru skrev:Synes diise er litt frekke, noe å stable Naim-bokser i?
Aaaiiii!
Ditta er saker - dissa likar eg.. Men dei koster visst litt rikelig...
Men du Hifiguru, veit du ka dei heiter?
Forferdelig å vise den frem med ringpermer og billige stygge pappbokser fra IKEA.hifiguru skrev:http://521design.typepad.com/521_design/furniture_projects/index.html
HIVE SHELVING UNIT
Design - Chris Ferebee, 1999
Dimensions - 48" L x 12" W x 42" H
Materials - Molded plywood/walnut face veneers, turned solid aluminum legs
Honnør !Valentino skrev:Kjøkkengulvet vårt er gjort med linoleumsflis (ikke vinyl, Gud forby!). Mitt design. Er litt stolt av det jeg.
![]()
Bach_Man skrev:Forferdelig å vise den frem med ringpermer og billige stygge pappbokser fra IKEA.hifiguru skrev:http://521design.typepad.com/521_design/furniture_projects/index.html
HIVE SHELVING UNIT
Design - Chris Ferebee, 1999
Dimensions - 48" L x 12" W x 42" H
Materials - Molded plywood/walnut face veneers, turned solid aluminum legs
Nå har jeg vokst opp der regnet faller vertikalt, men med noen år i Stavanger bak meg vet jeg at den landsdelen gjerne tilbyr horisontalregn. Gikk på jobb og ankom gjerne kliss klass fra jakka og ned. Mitt beste regntøy het etter hvert Abarth.Valentino skrev:Javisst!
Jeg husker fra ungdommen at man kunne søke ly i slike når det været som verst, for da ble man bare kliss klass fra lårene og ned...
Som i Fiat-variant?Trondmeg skrev:Nå har jeg vokst opp der regnet faller vertikalt, men med noen år i Stavanger bak meg vet jeg at den landsdelen gjerne tilbyr horisontalregn. Gikk på jobb og ankom gjerne kliss klass fra jakka og ned. Mitt beste regntøy het etter hvert Abarth.Valentino skrev:Javisst!
Jeg husker fra ungdommen at man kunne søke ly i slike når det været som verst, for da ble man bare kliss klass fra lårene og ned...
Jepphifiguru skrev:Trondmeg skrev:Nå har jeg vokst opp der regnet faller vertikalt, men med noen år i Stavanger bak meg vet jeg at den landsdelen gjerne tilbyr horisontalregn. Gikk på jobb og ankom gjerne kliss klass fra jakka og ned. Mitt beste regntøy het etter hvert Abarth.Valentino skrev:Javisst!
Som i Fiat-variant?
Trondmeg skrev:hifiguru skrev:Trondmeg skrev:Nå har jeg vokst opp der regnet faller vertikalt, men med noen år i Stavanger bak meg vet jeg at den landsdelen gjerne tilbyr horisontalregn. Gikk på jobb og ankom gjerne kliss klass fra jakka og ned. Mitt beste regntøy het etter hvert Abarth.Valentino skrev:Javisst!
Som i Fiat-variant?
Abarth er/var hysterisk gøy, men man kunne fort bli våt i den også, les el.vinduer som konka når de var nede evt rusthull i gulvet.... ;D.....elsker Fiat..... 8)
Jepp
He he, en gang kjørte jeg fort gjennom en stooooor vanndam. Jeg kjente vannet traff og ble litt overrasket over å samtidig bli våt i rompa . . . Det viste seg at det var et rusthull i gulvet som passet akkurat med en teppeskjøt og følgelig kom vannspruten rett opp i setet. Spesielt! For øvrig den eneste bilen jeg har hatt med rust midt på ei plate. Normalt kommer krokanen på kanter og falser og slikt. Men moro var det lell og jeg savner den faktisk. Driftsikker som få andre, men altså med et "ørlite" rustproblem. Rustproblemene har i de senere år blitt overlatt til langt dyrere og mere statuspregede merker. DET er mer spesielt.hifiguru skrev:Abarth er/var hysterisk gøy, men man kunne fort bli våt i den også, les el.vinduer som konka når de var nede evt rusthull i gulvet.... ;D.....elsker Fiat..... 8)Trondmeg skrev:hifiguru skrev:Trondmeg skrev:Nå har jeg vokst opp der regnet faller vertikalt, men med noen år i Stavanger bak meg vet jeg at den landsdelen gjerne tilbyr horisontalregn. Gikk på jobb og ankom gjerne kliss klass fra jakka og ned. Mitt beste regntøy het etter hvert Abarth.Valentino skrev:Javisst!
Som i Fiat-variant?
Jepp
Fortvil ikke ;DTrondmeg skrev:lark, stolen er sikkert god å sitte i, men jeg synes ryggstøtten virker litt høy for kritisk lytting. Jeg må ta av hodestøtten på Peel når det skal lyttes seriøst. Mulig bildet ikke gir det rette .... eh ..... bildet.
Where to buy??impulse skrev:Her er mitt nyinnkjøpte favorittbord. Vakrere og mer organisk blir det rett og slett ikke, IMHO....
Tror nok svigermor hadde reagert med dette i hus:Trondmeg skrev:Usedvanlig vulgært. Sikkert dyrt også.