Denne skulle jeg mer enn gjerne hatt i garasjen...
Slowmotion; Filister!Male den mattsvart og putte i en big block med presse, det hadde vært noe!Bentley S2 Continental 1961,
? ?Slowmotion; Filister!Male den mattsvart og putte i en big block med presse, det hadde vært noe!Bentley S2 Continental 1961,
Uoppnåelig i dag men gud-bedre så vakkert! Miura er Mr Gandinis mesterverk:
-BB-
? ?Slowmotion; Filister!Male den mattsvart og putte i en big block med presse, det hadde vært noe!Bentley S2 Continental 1961,
Jeg likte bedre det jeg leste på wiki da jeg søkte; "en selvgod og intolerant person". Det er jo meg i et nøtteskall!? ?Slowmotion; Filister!
Filister: En som er uvitende om kunst og kultur! Rett og slett en barbar! Big Block i en slik bil..!!! Jeg gremmes!!
Fin lyd det skal medgis, men ikke i den bilen!
Den er bare lekker!Bugatti Type 51 Dubos Coupe
Nei det tror jeg ikke noe på! Selvgode og intolerante personer har vi ikke mange av her på HFS, og du er i alle fall ikke en av dem!Jeg likte bedre det jeg leste på wiki da jeg søkte; "en selvgod og intolerant person". Det er jo meg i et nøtteskall!? ?Slowmotion; Filister!
Filister: En som er uvitende om kunst og kultur! Rett og slett en barbar! Big Block i en slik bil..!!! Jeg gremmes!!
Fin lyd det skal medgis, men ikke i den bilen!
Åtter og presse i denne, mmmmmmm........Bugatti Type 51 Dubos Coupe
Den frister til å bli sett i, men ikke til å sitte i.Men finish på interiøret hadde Reodor Felgen gjort bedre....