slowmotion
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 02.05.2009
- Antall liker
- 3.599
En kollega har en 242GT. Nedplukket og i ferd med å gjenoppstå med en T5 rekkefemmer, V70R bremser etc.etc, men som alltid med slike prosjekter - ting tar tid.Opel Kadett C coupe
Vis vedlegget 383418
Ford Sierra Cosworth
Vis vedlegget 383419
Og siden jeg er Volvo mann, sist men ikke minst, 242 GT:
Vis vedlegget 383423
Motorlyden fra en 5 sylindret Audi - nesten uslåelig...Hva som er 80 tallets rallyikon kan diskuteres Trondmeg. Min mening er denne, Audi SportQuattro
Vis vedlegget 383441 Vis vedlegget 383442
Det er jeg jammen enig med deg i. Denne og Alfa SZ er 2 av mine store favorittdesign.Vel..design var vel det som var greia.
Da velger jeg denne fremfor både integrale og quattro.
Vis vedlegget 383444
Skulle jeg eigd en rally klassiker så hadde det blitt ............. hemmelig
Synd de har bommet litt med baklyktene. Det er ett eller annet....rart med dem.Av alle biler som lages i dag, så er det vanskelig å slå Aston Martin på design!
Vis vedlegget 383440
Jeg er ikke fan av italiensk, sikkert fordi jeg er opptatt av kvalitet.... men jeg forstår de som er fans, for all del!!Det er jeg jammen enig med deg i. Denne og Alfa SZ er 2 av mine store favorittdesign.Vel..design var vel det som var greia.
Da velger jeg denne fremfor både integrale og quattro.
Vis vedlegget 383444
Skulle jeg eigd en rally klassiker så hadde det blitt ............. hemmelig
Synd de har bommet litt med baklyktene. Det er ett eller annet....rart med dem.Av alle biler som lages i dag, så er det vanskelig å slå Aston Martin på design!
Vis vedlegget 383440
Nydelig bil - vil ha!
Fant det ut. Det er Porsche Fuchs felgerKarmann er kjempeflott!! Er det Porsche felger på den der? Spm til de som har peiling!
Er vel Porsche Fuchs felgerKarmann er kjempeflott!! Er det Porsche felger på den der? Spm til de som har peiling!