Tror han skal ha 115000,- Nyoverhalt motor, ny turbo, ca300hk, ny eksos inkl. downpipe, nye pyntelister, innerskjermer, calipere, bremseskiver, dørpakninger, frontrute, lakkerte s70 dørhåndtak, går som et uvær og har fantastisk lyd. Hadde jeg hatt plass skulle jeg kjøpt den, men det krever å ha en slik gammel sak stående.Vintage:
Hva går den 850`n for??
Er bare så dumt at jeg ikke kan ha en slik flott bil da jeg trenger en som kan brukes til hverdag
det er vel Håkon S sin?
ligner veldig på Håkon S sin bil. Han er medlem i VACN. Mener det er en 75 80GTEKjenner du den? Jeg fant den bare på google...
Ok. Denne er en 72 med annen front og bakende enn 75, men ikke godt å se på bildetligner veldig på Håkon S sin bil. Han er medlem i VACN. Mener det er en 75 80GTEKjenner du den? Jeg fant den bare på google...
Lekkert! Min første bil var en '72 164E. Mørkerød med mørkerødt skinninteriør, sevo, manuell kasse, og bredda 15" stålfelger. Kunne gitt mye for å eie den nå.164E, 1973. 160 hk, skinnseter, servostyring, aircondition og tidsriktig "laksetrapp". Fin bil den gangen. Hadde denne fra 1979 til 1987.
Vis vedlegget 383621 Vis vedlegget 383622 Vis vedlegget 383623
Tråden blir til etter hva man poster og det er fritt fram å poste hva man vil. Kom gjerne selv med forslag om hva du selv mener er vakre biler, men å sitte på "gjerde" og klage på hva som blir postet uten å bidra selv, blir bare dumt, eller hur?Hater å være Mr. Grumpy, men denne tråd viser med all tydelighet at smak og behag egentlig ikke er (bør være) emne for diskussion på et Hi-Fi forum. Side opp og ned med Audi'er og Volvo'er tegnet med lineal + femti- og seksti-talls kreasjoner med felgdimensioner helt ute av proporsjon, og senket så både design og funksjonalitet er totalt ødelagt. Noen få lyspunkter er det dog. Den VW typ 34 i #69 var ny for meg, og utrolig "vakker" som trådstarter etterlyste.
Steen
Har en teori om at skikkelig vellykket design er når en bil er vakker uten å måtte ha på store felger og ett par runder med tjæreteip.Mange pene biler, bare så synd at mange (flesteparten?) ødelegges med Liberacefelger og påspraya dekk.