Ah, den klassiske "Vintage car of Theseus"Flott at slike kunstverk vekkes til live igjen, men det er litt sånn
"dette er familieøksa vår,den har vært med oss i generasjoner. Bladet ble smidd om av bestefar, og jeg har nettopp telja nytt skaft til den."
Et utrolig flott kjøretøy selv om jeg ikke er så veldig begeistret for "pipene"...
Helt enig, har aldri hatt "pøtter" som de sier i øvre Telemark, skal aldri ha det heller! Blir dessuten stygg lyd i mine ører, tenningsrekkefølge gjør at rørene bør gå ut så nær hverandre for optimalt lydbilde!Et utrolig flott kjøretøy selv om jeg ikke er så veldig begeistret for "pipene"...
Tiltredes! Må innrømme at en slik BMW Coupé er en favoritt.
Vi kan ikke alle like det samme Synes den var råVi har forskjellig syn på hva som er vakkert ser jeg.
Joda vi tenker nok likt der, jo den er rå men samtidig vakker i mine øyneRå og vakker er 2 forskjellige ting. Jeg synes også den Texasbilen (er det en Dodge Charger?) er rå, men jeg synes ikke den er vakker.
Bøllete vakker!
Såpass pene biler, at de må komme frem i flere fargevarianterDet ble mye Miura her, med en Alfa Montreal innimellom.
Det blir aldri for mye Miura. Verdens vakreste bil!Det ble mye Miura her, med en Alfa Montreal innimellom.