Takker, må nok være en kombinasjon! Bilene er bare en drøm etter min mening.Dammit, @SAL. Er usikker på om det er bilane, eller bileta, som er vakre. Vakkert er det uansett.
Mvh.
SAL
|
Takker, må nok være en kombinasjon! Bilene er bare en drøm etter min mening.Dammit, @SAL. Er usikker på om det er bilane, eller bileta, som er vakre. Vakkert er det uansett.
Helt enigHvorfor ikke et bilde av en ordentlig bil? Originalen er da vakker nok i seg selv? Er litt lei av disse AI genererte bildene..
DHC, om jeg må be.Bra det er cabriolet, Austin Healey 3000.... alle røyker![]()
![]()
Den Toyotaen ja. Du får vel ikke plass hvis du er over 170 cm. De måtte jo kutte av taket og lage en cabriolet for å bruke den i James Bond-filmen. Sean Connery var for lang til å få plass. Det ble vel lagd 2 cabrioleter for bruk i filmen "You only live twice". Nydelig bil.
Det kom vel en ganske tidlig til Norge, riktignok en nybygd sak, godkjent som original av Ford.Da ford GT40 kom uttalte våre venner i NRKs "Trafikk og musikk" at den var så lav at den ikke kunne måles med datidens radar som politiet hadde.
Om det var Karlsen eller UP-Olsen som sa det husker jeg ikke. Men det ble ikke regnet som et problem da man ikke så for seg at det ville bli registrert noen i Norge i nærmeste framtid. Dog ble det kunngjort ca 3/4 år senere at NÅ, nå hadde politiet fått en ny radar som også ville kunne måle GT40.
Eg gjentek meg sjølv:Steve McQueen, 1957 Jaguar XKSS.
Men så hadde han temmeleg god smak, også, då.Mannen hadde den eigenskapen at han kunne få ein kvar bil han køyrde til å verta draumebil.
Dette er fantastisk flott!