Dette står på nettsiden:Hva er det? De var lekre!
NB: fant det ut. SparrowSoundworks..
Men 18.000 kroner? Er de virkelig verdt det? Men lekre var de!
Harbeth... Nei da fungerer trådens tittel med "vakre" helt godt.Tenkte det samme med en gang det ble postet et par Harbeth
JBL Paragon
Trenger ikke katt når en har så nydelige høyttalere...du har ikke katt tenker jeg?
Ikke fortell de dere veit at man kan ha dører på høytalere!
"Ok, folkens, stikkordet for designdrodlingen er ... 'stutt-tjukk'. Sett i gang!"Victor/Jvc SX-1000 enkle solide tankser på 70kg stk
Vis vedlegget 792127
Old school England vs Deutsche Industrienorm. (DIN?,)
Samme innmat i disse to. Quad ESL(57) (bakerst) og Braun LE 1. Pick your electrostatic poison.
Dieters versjon nominerte jeg for et par år siden. Jeg har lagret et søk på disse på hifishark, og de dukker opp en sjelden gang i Tyskland. Som regel i sørgelig tilstand og i €3k terrenget.
Samme innmat i disse to. Quad ESL(57) (bakerst) og Braun LE 1. Pick your electrostatic poison.
Husker at jeg foretrakk ESL57 kontra ESL63 når det gjaldt mellomtone. Kunne heller ikke spille høyt, så dynamikk var fraværende. Men magisk innenfor de parametere de er gode på.Vis vedlegget 810072
Jeg tror ikke jeg vil si de var vakre, men at lyden var vakker må jeg innrømme.
Jeg tror ESL63 var grunnen til at jeg begynte å like klassisk musikk, for makan til deilig mellomtone har jeg vel aldri siden hørt i en butikk høyttaler.
Purifi PPT6,5 M er dog ganske nært, men da må man lage en DIY variant.