Jaja, skal nok klare meg.........1 x tilgang på julehilsenlista, 1 x i avgang...
Veldig! Så da var det prisen da!Bedre nå?
Bytte likt mot likt med SL-1000R? Du kan evt også ta Windfeld Ti med i byttehandelen, da følger EPC-205mk3 med fra meg.Veldig! Så da var det prisen da!
Som det gamle, japanske ordtaket sier:Nei, du skal få lov til å være T-kongen med The Black Beauty!
Du kan ikke bruke samme vits to ganger samme uke.Som det gamle, japanske ordtaket sier:
Once you go black, you never go back.
Meget bedreBedre nå?
Vis vedlegget 995877
Shait, du har for god hukommelse. En god vits kan forøvrig ikke dras for ofte, spesielt når jeg bare har to å ta av.Du kan ikke bruke samme vits to ganger samme uke.
Die-hard fans who know how long Eno has been following this artistic and intellectual thread may consider Turntable II’s £20,000 (or more than $25,000 USD) price tag almost reasonable. And next to the $60,000 Linn Sondek LP12 Jony Ive redesigned last year, it’s practically a bargain.
En kompis av meg kjøpte en slik, den rektangulære. Bor i København. Han har fortsatt Naim UnitiQute og Spendor A5 som jeg anbefalte for ham for mange år siden.Hehe.
Vis vedlegget 996945
Ser at den rektangulære kom i 21, produsert i 150 eks, mens den sirkulære kom i år. Fascinerende.
Her er en annen versjon med Technics SP-10, skulle hatt en sånn rigg gitt......Noe vakkert er det med dette også :
Vis vedlegget 995619
Ligner min gamle Grepa komfyr, med "tenkeplate" og koblingsur!Her er en annen versjon med Technics SP-20, skulle hatt en sånn rigg gitt...... Vis vedlegget 997483
Som flisespikker og stor SP-10MK2-entusiast vil jeg bare påpeke at det er SP10-MK2 som er avbildet. Skulle gjerne hatt en slik komfyr stående.Her er en annen versjon med Technics SP-20, skulle hatt en sånn rigg gitt...... Vis vedlegget 997483
Samme spiller, men med en SME V arm(custom) og med en Ikeda PU.
Her er litt mer utfyllende info om disse spillerne som er modifisert bl.a for bruk av BBC. http://www.orbem.co.uk/grams/grams_7.htmSom flisespikker og stor SP-10MK2-entusiast vil jeg bare påpeke at det er SP10-MK2 som er avbildet. Skulle gjerne hatt en slik komfyr stående.
Wow!Her er en annen versjon med Technics SP-20, skulle hatt en sånn rigg gitt...... Vis vedlegget 997483
Er ikke helt begeistra for mørk palisander og den grønnfargen.Liker grønnfargen.
på side 5 i Thorens-tråden har "vredensgnag" en lengere restaureringsbildeserie som jeg tror er av samme spiller, men mange av bildene er ikke lengre tilgjengelige.^ Er det same som har fått heile restaureringa grundig dokumentert her på forumet ca 2011, @Steen ?
Elles, ja: PU/arm er uvanleg estetisk.
Hvilken plinth/ tresort hadde funket for deg med denne grønnfargen da? (om noen?)Er ikke helt begeistra for mørk palisander og den grønnfargen.
Grønnfargen er fin den men ikke akkurat i den kombinasjonen
Grå hammerslag lakk hadde kanskje vært mere klassisk, evt elfenbens hvit
Lys bjerk eller bøk kanskjeHvilken plinth/ tresort hadde funket for deg med denne grønnfargen da? (om noen?)