Artig diy phono , hva er inni ?
Ut fra pickup og godisboksen ville jeg gjetta på en SUT, kanskje CineMag eller Lundahl?Artig diy phono , hva er inni ?
NLE 17Artig diy phono , hva er inni ?
Eg har ein DYI Lundahl SUT og, men den er bygd inn i ein sigarboks (i metall).Ut fra pickup og godisboksen ville jeg gjetta på en SUT, kanskje CineMag eller Lundahl?
Fantastisk! Fikk med loddestasjon åsså, sånn fallifall!
Gammelt ræl trenger alltids en loddestasjon. Technics var langt forut for sin tid!Fantastisk! Fikk med loddestasjon åsså, sånn fallifall!
flott spiller ArneIkke direkte vakker...men anderledes iallefall.... PX-2 - nå i sølv.... Vis vedlegget 1076987
Ligger en ute på Yahoo.jp der budrunden konstant blir kansellert da selger ikke er fornøyd med prisen. Veier over 70 kg, så frakten fra Japan til isødet blir astronomisk. Morsom arm dog, skulle gjerne hatt EPA-100PN. Armløfter og -hviler er kjekt å ha. Vanlige 100P har ikke den luksusen.En sjelden en fra Technics!
Kjærkomment gjensynDet kan hende denne har vært postet tidligere. Likevel :
Beogram 4000
Vis vedlegget 1077058
B&O har et concept som kalles Classic programme. 4000 har ikke vært i produksjon på mange år, men det er mulig å få kjøpt spillere som er plukket fra hverandre og gjenskapt til nærmest ny hos B&O.
(Muligens er de utsolgt)
Vis vedlegget 1077060
Mener å ha lest at prisen da startet på ca 70.000 DANSKE Kr.
Med dagens kurs litt over 108 000.norske kroner (!)
Det ligger en på Finn til 15.