Hønndjevelen
Hi-Fi freak
Noen må ha det inn med teskje, link funker dårlig, forøvrig fra samme "link" kjøpte jeg min funk firm matte!Nå serverte jeg jo svaret i linken til og med...
Noen må ha det inn med teskje, link funker dårlig, forøvrig fra samme "link" kjøpte jeg min funk firm matte!Nå serverte jeg jo svaret i linken til og med...
Til ære for Snickers-is…Verdens dyreste litt over 5 us dollars…TechDAS Air Force ZeroMed så mange dyre platespillere er det vanskelig å se for meg at særlig mange har solgt mer enn max 1 stk.
VPI Classic 30 Annyversary med JMW 10.5 ArmMulig, men det er fullt mulig å bruke google...
tja...VPI Classic 30 Annyversary med JMW 10.5 Arm
Bare og Google for bilder ........
De føttene stikker alt for langt utMaksimal minimalisme ?
Vis vedlegget 840590
Det er i alle fall vanskelig å gjøre snurra særlig mindre gitt at det skal være en platetallerken i full størrelse.
mvh
KJ
Utrolig mye flott her GunnarSMange vakre spillere i denne tråden. Her er de jeg har drift Vis vedlegget 840371 Vis vedlegget 840372 Vis vedlegget 840373 Vis vedlegget 840374 Vis vedlegget 840375 Vis vedlegget 840376
Nydelig!!!Vis vedlegget 840645
Schopper lager også en versjon av LongWheelBase versjonen.
Kanskje en litt mer modern take on a classic?
Det er ijaffall hel ved ikke sponplate med finer!Schopper viser endeved. Jeg er håpløs…
Den er nok ikke så" eksotisk ". Lager og tallerken er fra en Sota Star Sapphire + en Rega glasstallerkner. Motoren er Kinamekk og resten er laget i heimen.Utrolig mye flott her GunnarS
Drar kjensel på alle bortsett fra den nest nederste. Kan det være Kondo eller Verdier?
Meget imponert
Men formstabiliteten er gjerne så som så.Det er ijaffall hel ved ikke sponplate med finer!
Imponerende, men ord som "vakkert" eller "elegant" tror jeg at jeg skal hoppe rett over.Til ære for Snickers-is…Verdens dyreste litt over 5 us dollars…TechDAS Air Force Zero
Hehe, selv en hippo kan jo være både "vakker" og eller "elegant"...Imponerende, men ord som "vakkert" eller "elegant" tror jeg at jeg skal hoppe rett over.
Har denne hjemme
Helt enig.Jeg synes min nyervervede Systemdek IIXe med Alphason arm er vakker i tillegg til at det er en uvanlig kombinasjon:
Vis vedlegget 841272