- Ble medlem
- 06.02.2006
- Antall liker
- 125
Har bestilt meg en valab 9018. DET kan ta litt tid ser det ut til. En uke uten å ha sendt og responderer ikke på mail. Noen andre som har erfaring med selger vintage_audio osv?
Høres bra ut. Og tenmer vi pris, så er det mye bedre enn braJeg har testet 9018 opp mot BuffaloIIISE, HD20, HD25...
Min far erstattet HD25 med 9018... Hovedgrunnen var visst at Valaben låt "analogt" i forhold.. Kanskje ikke like crisp og detaljert som HD25. Men til slutt så baker det ned i ren spillerglede. Jeg er forsåvidt enig.
Den hadde ikke sjangs mot Buffaloen min..![]()
Bare gode så langtHar bestilt meg en valab 9018. DET kan ta litt tid ser det ut til. En uke uten å ha sendt og responderer ikke på mail. Noen andre som har erfaring med selger vintage_audio osv?
Alt vel!
spiller bra og! Nesten like bra som min Lite dac 83 med ny klokke.
Håper på svar....eller har evt 'kjærligheten' til Valab begynte å ruste? hehe..Noen som har testet og vurdert Valab dac mot to andre populære DAC'er i den rimelige klassen, dvs Parasound ZDAC eller Arcam irDAC?
Prisdiffen mot disse er kun 1500-2000kr i favør Valab, men mht garanti, er kanskje dette likevel verdt det? Ut fra denne tråden kan det jo virke som Valab er i klasse med eller bedre enn disse.![]()
Håper på svar....eller har evt 'kjærligheten' til Valab begynte å ruste? hehe..Noen som har testet og vurdert Valab dac mot to andre populære DAC'er i den rimelige klassen, dvs Parasound ZDAC eller Arcam irDAC?
Prisdiffen mot disse er kun 1500-2000kr i favør Valab, men mht garanti, er kanskje dette likevel verdt det? Ut fra denne tråden kan det jo virke som Valab er i klasse med eller bedre enn disse.![]()
Hehe! Rega dac skal man ikke kimse av. Har eid en selv. Tilfører litt ekstra varme på lyden i forhold til mange andre dac'er.Håper på svar....eller har evt 'kjærligheten' til Valab begynte å ruste? hehe..Noen som har testet og vurdert Valab dac mot to andre populære DAC'er i den rimelige klassen, dvs Parasound ZDAC eller Arcam irDAC?
Det ryktes at de fleste har solgt unna og kjøpt seg Rega-dacer![]()