Det har jeg ingen forhold til, men samme mannen fra Krell har vel muligens gjort noen endringer ved etableringen av nytt merkenavn/produkt?Målte Krell like rævva?
Er denne boksen noe du varmt kan anbefale ?Repeterer bildet fra forrige side: Lindemann Limetree Phono II, Topping L30 og Yamaha WXC-50.
Phonoforsterkeren er så lett at den fjærbelastede av/på/inngangsvelgerbryteren løfter hele greia om man ikke holder i mot. Jeg har lagt noe i mellom topplokket og seksjonen som mothold. Det samme kunne vært et problem med hodetelefonforsterkeren, men den er så lav at jeg får lagt en finger oppå. Yamahaen er ganske så tung sammenliknet med de to, og trykkbrytere har den også.
Det er kjekt. En hvilken som helst gammel Sota kan bli "ny".Veldig imponerende av Sota å levere oppgraderinger til en så gammel spiller. Er vel et fåtall produsenter som gjør det. De fleste vil nok prøve å lure på kunden en ny spiller.
Tydelig skille mellom møbel og funksjon nå. Det gjør seg veldig. Derfor kunne jeg aldri tenkt meg en Sota Millennia, mens en Cosmos er biens knær .
Æsj.
Det var kanskje den jeg plukket opp?For undertegnede - som er irreversibel tech-freak så gjelder det motsatte
Angrer på et tilbud jeg hadde en gang på Millenia med Triplanar arm/god p.u. til 60k. - som jeg min store idiot lot fare!
Noe slikt kunne jeg egentlig tenkt meg som stereomøbel. Da, @Sluket, kunne jeg levd med en Sota Millenia på toppen. Mine nåværende MontanaIkeadesign-høyttalere i fredelig kontrast selvfølgelig.Med utgangspunkt i dette finnes det jo mye kult innen art deco-stilen som kan sprite opp en hvilken som helst nøktern-minimalistisk skandinavisk stue:
Førr ei dame!Vi abonnerer begge på idéen om flyttbar lyttestol.
Elektronikken er akkurat flyttet ut på siden, og høyttalerne mye lenger fram på gulvet. Vinn-vinn.
Det var faktisk min mor som foreslo å flytte høyttalerne fram slik at området ved frontveggen nå kan doble som lesekrok.
Hvis du går for et sånt møbel, har jeg et slips du kan få Byttet det til meg av en kar på Bahamas for mange år siden.Change of tack. Stjålet fra @Atlerovik sin tråd:
Noe slikt kunne jeg egentlig tenkt meg som stereomøbel. Da, @Sluket, kunne jeg levd med en Sota Millenia på toppen. Mine nåværende MontanaIkeadesign-høyttalere i fredelig kontrast selvfølgelig.
Kan ikke skjønne det der …Absolutt! Men jeg må ha ro omkring slikt. Maksimalisme orker jeg ikke og stritter imot etter beste evne: "-Må vi ha noe på den veggen også, kjære?"
Det er en artig observasjon å gjøre: Jo eldre vi blir, dess mer likner interiøret på det man ser hos gamle mennesker.
Det er bare et spørsmål om tid - den tiden du får lov til å bestemme hvor skapet skal stå - som mann - vern om din egen tidJo eldre vi blir, dess mer likner interiøret på det man ser hos gamle mennesker.
Ett bilde til. Glad enhjørning!
Vis vedlegget 811189
Lett å se at det ikke er nytt. Patina er fint det.
[/SITAT]
Nydelig