M
MarkusH
Gjest
Snasen liten boks, skal etterhvert på riaa-jakt selv til tv-anlegget ....
Ok...flyter den i olje?Det er ikke pickupen min som er treig, men tonearmen:
Gyngestol ...
Det var som faen.Spørsmål : jeg ser den klumpen er en SMPS. Da vil jo den jomfruelige AC-input'en konverteres til DC, så til AC, og så til DC igjen. Vil ikke det føre til at sjelen og musikaliteten i den opprinnelige strømmen blir påvirket ?
Resirkulerte du en 650VA trafo?Uklokt av meg å resirkulere den Audioquest-nettledningen sammen med klumpen!
Noen av oss har kjelleren og garasjen fullt av slikt ...Ja. Syntes ikke at jeg kunne kaste den i restavfallet heller.
Håper ikke, at det er lyttestolen du viser der, for da er jeg redd for, at høyttalerne vender feil..... bare for alle tilfellers skyldVis vedlegget 803327
Fars stereoanlegg.
Denon DCD-S10II cd-spiller
Denon DRS-810 kassettspiller
Argon DAB/nettradio/streamerdings med RME ADI-2 DAC
Primare i30 integrert forsterker. En balansert slegge
Dynaudio Emit M10 høyttalere
Sennheiser HD700 hodetelefoner
Subwoofer testes ut.
Fungerer fint med høyttalerne 1,2 m fram på gulvet og 1,7 m lytteavstand. God dybde. Fristende å dempe diskanten 1-2 dB. Må peke rett på øret, ellers låter de enda skarpere.
Far har alltid drevet med hifi (klassisk og jazz) og han synger fremdeles i kor.
Det er jo bare Krell i ny innpakning...til fantastiske priserHifi er mye rart. Bli med til Koko-land, det ting måler rævva, koster ut av nesen og ser ut som helvete.