Studentkorfjas. Guttungen med blond manke på første rekke:
Nytt prosjekt på gang? Elevert armbord er definitivt nytenking!But seriously.
Vis vedlegget 993656
Tester RigB VM540ML i Audiomods Series Six på en TD 160 Super. Om den nå klarer denne beryktede side 3 på DG TOS-utgivelse av Brahms pianokonserter (Gilels, Berlinerfilharmonikerne og Jochum) er alles gut.
Eg har juksa litt. Audiomods-armen er med mikrometerhøydejustering i høyeste laget for det høye armbordet på TD 160 og derivater (fant jeg ut på den kjipe måten) så jeg har brukt dobbel pickupmonteringsplate for å komme nært nok vannrett arm.
Og ja: Alles gut.
Jeg som hadde håpet at du hadde gitt opp den andre spilleren, så jeg kunne overtatt Bokrandbananen til en billig penge. Det viser seg altså at du bare er snill og grei. Nedtur.Vennetjenesteprosjekt dette. Det blir nok en lille smule dremelering av de armbordpillarene, men jeg må si at armbord i børstet alu fits the arm and table.
Vis vedlegget 993694
Er du fornøyd med AM armen? Hvilke pickuper trives best? Kan du bruke stive MC pickuper i den? Har laget 3 av de første som kom ut, boret hull i armrøret, pusset, polert og strekt kabel. Synes ennå det var fantastiske armer.But seriously.
Vis vedlegget 993656
Tester RigB VM540ML i Audiomods Series Six på en TD 160 Super. Om den nå klarer denne beryktede side 3 på DG TOS-utgivelse av Brahms pianokonserter (Gilels, Berlinerfilharmonikerne og Jochum) er alles gut.
Eg har juksa litt. Audiomods-armen er med mikrometerhøydejustering i høyeste laget for det høye armbordet på TD 160 og derivater (fant jeg ut på den kjipe måten) så jeg har brukt dobbel pickupmonteringsplate for å komme nært nok vannrett arm.
Og ja: Alles gut.
Det der er “money where your mouth is”! (Hugsar at du føreslo den til meg for ei tid tilbake.)
Hæ! Er dette sånn feik, ryssisk njus som vi vert åtvara mot? Like truverdig som dei som postar bilete av “hushjelpene” sine?Tror dere bør Google VR…
Google ivei, men det der tror jeg kalles AR.Tror dere bør Google VR…
Du har selvsagt rett.Google ivei, men det der tror jeg kalles AR.
Augmented Reality.
Quantum entanglement. Herre gi meg styrke.The 2549 sounds much more natural as in it sounds like the music was stuffed into a box and delivered to me to unpack. Much deeper and natural lows. The 2543 sounds very precise as in it sounds like the music was send to my speakers through quantum entanglement and everything becomes immediately more crisp and precise.