Valgluka

Hva stemmer HiFi-freak´erne?

  • Venstre

    Stemmer: 0 0.0%
  • Høyre

    Stemmer: 0 0.0%
  • Arbeiderpartiet

    Stemmer: 0 0.0%
  • KRF

    Stemmer: 0 0.0%
  • SV

    Stemmer: 0 0.0%
  • FRP

    Stemmer: 0 0.0%
  • SP

    Stemmer: 0 0.0%
  • RV

    Stemmer: 0 0.0%

  • Totalt antall stemmer
    0
G

Gjestemedlem

Gjest
Med dagens koallisjoner er det liten vits å stemme i det hele tatt. Enten får man en samling av xenofobiske bønder og feministiske sosialister eller så blir det stokk konservative kristne og deres sammensvorne.

Stemmer blankt til tåken letter.
 

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Innlegg
2.376
Antall liker
4
Det blir ikke lett å stemme, denne gangen heller...
Valgene fortoner seg som pest og kolera.
Det er bidrar ikke akkurat til den demokratiske prosessen å stemme blankt, men når partiene er fulle av idioter med private agendaer og primadonnanykker så blir det vel en blanko denne gangen også  ::)
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.644
Antall liker
8.004
Torget vurderinger
0
Partiet mitt er jo ikke med !!!! :-[

Høyrekommunistene !!!! :-/
 
Ble medlem
29.12.2006
Innlegg
15
Antall liker
0
Vert ikkje undersøkinga mindre interessann om vi får konene til å stemme her? Med mindre konene også er hifi-galningar.....
Hva mener du med dette?
Jeg hadde ikke giddet å registrert meg på ett hifi-forum om jeg ikke var interessert.Huset vårt er for lite til å ha to anlegg i hus derfor lar jeg mannen stå for hifi innkjøpene, med jeg har medbestemmelserett.
Føler meg fullt kvalifisert til å være med på denne avstemmingen. Kanskje problemet ditt er at jeg er ett hunkjønn?
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Hadde vert interessant og sett koblingen mellom partitilhørighet og valg av hi-fi.

Slik ser det ut gjennom mine fordommsfulle solbriller: 8)

Høyre - Burmester, Krell, Classe og Bose

FrP - Cervin Vega, NAD, Jamo og B&O

Venstre - Selvbygget 300B, Avantgarde og Kuzma

Ap - Denon, Yamaha, B&W, Dali

SP - Reiseradio, alt av Tandberg og Electrocompaniet

SV - Rega, Audiolab, Snell

RV - Tandberg 70talls, Garrard og Tannoy

Kystpartiet - DAB radio og Sharps rack

Pensjonistpartiet - Telefunken, Radionette, Philips
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.817
Antall liker
8.127
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
1. Hva mener du med dette?
2. Jeg hadde ikke giddet å registrert meg på ett hifi-forum om jeg ikke var interessert.
3. Huset vårt er for lite til å ha to anlegg i hus

4. derfor lar jeg mannen stå for hifi innkjøpene,
5. med jeg har medbestemmelserett.
6. Føler meg fullt kvalifisert til å være med på denne avstemmingen.
7. Kanskje problemet ditt er at jeg er ett hunkjønn?
1. Du presenterer deg som "kona til", ikkje sant?
2. Godt å høyre! Her er mange nok kverulantar som stort sett engasjerer seg på off topic likevel....... ;D
3. Jasså. Vel, her i huset har vi tre - fire anlegg. Men kona gidd ikkje skrive..
4. Sympatisk.
5. Sympatisk, det også. Misbruk no ikkje medråderetten med fy-ord som WAF og denslags...(eit lite tips: Kunsten å ta skikkeleg balletak på ektemannen er å kritisere lyden på ein komponent, ikkje storleik eller utsjånad)
6. Har de felles økonomi? Viss du lar deg underhalde av ektemannen innan dette aspektet, tykkjer eg du skal trekkje stemma tilbake.
Undersøkinga hadde tydelegvis ein intensjon om å finne ut samsvar mellom hifiengasjement og politisk tilknytning. Det kan vere interessant, og eg er sikker på at Gjestemedlem tek feil i sine fordommar. Ser heller ikkje at han har tenkt på vinyl-, elektrostat- eller røraspektet (er SP-tilhengjarar spesielt lydhøyre ovanfor vinyl? Brukar SVarar elektrostatar i stor grad? Likar ikkje KrF rør?)
Dette, og mykje anna, kan ei undersøking gjort på rette måten finne svar på, til vår alle sitt store erkjenningsbehov og trong til å utvide horisonten.
7. Det kjem an på. Kva slags hokjønn vil du beskrive deg som?
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
789
Torget vurderinger
5
Hadde vert interessant og sett koblingen mellom partitilhørighet og valg av hi-fi.

Slik ser det ut gjennom mine fordommsfulle solbriller:  8)

Høyre - Burmester, Krell, Classe og Bose

FrP - Cervin Vega, NAD, Jamo og B&O

Venstre - Selvbygget 300B, Avantgarde og Kuzma

Ap - Denon, Yamaha, B&W, Dali

SP - Reiseradio, alt av Tandberg og Electrocompaniet

SV - Rega, Audiolab, Snell

RV - Tandberg 70talls, Garrard og Tannoy

Kystpartiet - DAB radio og Sharps rack

Pensjonistpartiet - Telefunken, Radionette, Philips
Krf- Reiseradio. Musikk, nei nei nei - kun innstilt på gudtjenesteoverføringer selvfølgelig.
 

DYNAMIC1

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.09.2006
Innlegg
1.120
Antall liker
2
Hadde vert interessant og sett koblingen mellom partitilhørighet og valg av hi-fi.

Slik ser det ut gjennom mine fordommsfulle solbriller: 8)

Høyre - Burmester, Krell, Classe og Bose

FrP - Cervin Vega, NAD, Jamo og B&O

Venstre - Selvbygget 300B, Avantgarde og Kuzma

Ap - Denon, Yamaha, B&W, Dali

SP - Reiseradio, alt av Tandberg og Electrocompaniet

SV - Rega, Audiolab, Snell

RV - Tandberg 70talls, Garrard og Tannoy

Kystpartiet - DAB radio og Sharps rack

Pensjonistpartiet - Telefunken, Radionette, Philips

Aldri i livet om jeg velger krell

8)
 

DYNAMIC1

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.09.2006
Innlegg
1.120
Antall liker
2
Vert ikkje undersøkinga mindre interessann om vi får konene til å stemme her? Med mindre konene også er hifi-galningar.....

Nei og nei hva har du startet her arve.....

::)
 

DYNAMIC1

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.09.2006
Innlegg
1.120
Antall liker
2
Du skal no ikkje klage! No får du ganske sikkert kona med på 50% av neste hifiinvestering. Då får du råd til Krell likevel.....
Og anskaffe seg Krell er som og sponse klase bomber.

8)
 
Ble medlem
29.12.2006
Innlegg
15
Antall liker
0
1. Du presenterer deg som "kona til", ikkje sant?
2. Godt å høyre! Her er mange nok kverulantar som stort sett engasjerer seg på off topic likevel....... ;D
3. Jasså. Vel, her i huset har vi tre - fire anlegg. Men kona gidd ikkje skrive..
4. Sympatisk.
5. Sympatisk, det også. Misbruk no ikkje medråderetten med fy-ord som WAF og denslags...(eit lite tips: Kunsten å ta skikkeleg balletak på ektemannen er å kritisere lyden på ein komponent, ikkje storleik eller utsjånad)
6. Har de felles økonomi? Viss du lar deg underhalde av ektemannen innan dette aspektet, tykkjer eg du skal trekkje stemma tilbake.
Undersøkinga hadde tydelegvis ein intensjon om å finne ut samsvar mellom hifiengasjement og politisk tilknytning. Det kan vere interessant, og eg er sikker på at Gjestemedlem tek feil i sine fordommar. Ser heller ikkje at han har tenkt på vinyl-, elektrostat- eller røraspektet (er SP-tilhengjarar spesielt lydhøyre ovanfor vinyl? Brukar SVarar elektrostatar i stor grad? Likar ikkje KrF rør?)
Dette, og mykje anna, kan ei undersøking gjort på rette måten finne svar på, til vår alle sitt store erkjenningsbehov og trong til å utvide horisonten.
7. Det kjem an på. Kva slags hokjønn vil du beskrive deg som?  
1. Og så? Er jeg ikke kvalifisert til å stemme av den grunn?
2. Vi lever i 2007 vi, og kan registrere oss på de forum vi ønsker.
3. Jeg gidder å både skrive og å stemme.
4. Tja, ser det ikke på den måten. Arbeidsfordeling i hjemmet er viktig.
5. Det har vel vist seg i div. undersøkelser at kvinfolkene har ofte det siste ordet når det gjeld kjøp av hifi.
6. Vi har felles økonomi, og vi bidrar vel med det samme, mulig jeg bidrar litt mer.
7. Jeg har langt blondt hår, og ganske store pupper!
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Er Kjell_B kommunist?
Ikke vet jeg, men han har jo skjegg (?) og er opptatt av 70 tallet :)

Husk, politikk er jo stort sett bare organiserte fordommer uansett...
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.817
Antall liker
8.127
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
1. Og så? Er jeg ikke kvalifisert til å stemme av den grunn?
2. Vi lever i 2007 vi, og kan registrere oss på de forum vi ønsker.
3. Jeg gidder å både skrive og å stemme.
4. Tja, ser det ikke på den måten. Arbeidsfordeling i hjemmet er viktig.
5. Det har vel vist seg i div. undersøkelser at kvinfolkene har ofte det siste ordet når det gjeld kjøp av hifi.
6. Vi har felles økonomi, og vi bidrar vel med det samme, mulig jeg bidrar litt mer.
7. Jeg har langt blondt hår, og ganske store pupper!
1. Ikkje det at du ikkje skal ha stemmerett. Men med eit slikt nick presenterer du deg sjølv som ein person som har sin identitet her på sentralen i relasjon til Dynamic1, og det er grunn til å stille dette spørsmålet. Hadde du hatt ein annan fokus, hadde du gjort som Kompo eller Mazzy, vil eg tru..

2. Ja, det er mange som registrerer seg. (Nokre få vert kasta ut, men så langt ikkje pga kjønn, heldigvis). Kverulantar også.

3. Så får vi avvente....

4. Ja, uansett sympatisk. Eg tek jobben med hifi som mi tunge plikt, for det er ingen andre som vil ordne med sånt. Kva verre er, eg må skifte dekk på bilen også (ho har ikkje rygg til sånt)

5. "Siste ordet"? Ein slik som meiner de ikkje har råd til, eller at det ikkje passar saman med sofaen, altså? Eller er du aktiv når det gjeld korleis anlegget skal setjast saman med tanke på klang, dynamikk og perspektiveigenskapar?

6. HÆ? Har han fått deg til å ta 60% av total hifikostnad? Heldige Dynamic1 (Dynamic, når du les dette, får du ta ein utskrift og bruke det for det det er verd...)

7. Åja! Den slags dame...
 

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Innlegg
5.932
Antall liker
722
Vebjørn Tandberg uttalte en gang at hans forretningsprinsipp var en blanding av kapitalisme og kommunisme...
 
Ble medlem
29.12.2006
Innlegg
15
Antall liker
0
6. HÆ? Har han fått deg til å ta 60% av total hifikostnad? Heldige Dynamic1 (Dynamic, når du les dette, får du ta ein utskrift og bruke det for det det er verd...)

quote]
Jeg gidder ikke forsvare meg overfor deg om hvorfor jeg er på forumet her, men føler for å presisere at vi kjøper det vi trenger av hifi. Drømmer har vi begge om hva vi vil ha, men vi er realistiske.
Har aldri tenkt på at mannen min er heldig, trodde de fleste forhold var slik jeg.
 

DYNAMIC1

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.09.2006
Innlegg
1.120
Antall liker
2
HÆ? Har han fått deg til å ta 60% av total hifikostnad? Heldige Dynamic1 (Dynamic, når du les dette, får du ta ein utskrift og bruke det for det det er verd...)

Denne liker jeg



men sjekk denne

http://no.wikipedia.org/wiki/Burka
 
S

slowmotion

Gjest
Hadde vert interessant og sett koblingen mellom partitilhørighet og valg av hi-fi.

Slik ser det ut gjennom mine fordommsfulle solbriller:  8)

Høyre - Burmester, Krell, Classe og Bose

FrP - Cervin Vega, NAD, Jamo og B&O

Venstre - Selvbygget 300B, Avantgarde og Kuzma

Ap - Denon, Yamaha, B&W, Dali

SP - Reiseradio, alt av Tandberg og Electrocompaniet

SV - Rega, Audiolab, Snell

RV - Tandberg 70talls, Garrard og Tannoy

Kystpartiet - DAB radio og Sharps rack

Pensjonistpartiet - Telefunken, Radionette, Philips

heheh, du er rimelig på jordet.... ;)
 

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.365
Antall liker
6.575
Torget vurderinger
2
Og de som ikke passer på lista er sofavelgere ? ;D
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.817
Antall liker
8.127
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
6. HÆ? Har han fått deg til å ta 60% av total hifikostnad? Heldige Dynamic1 (Dynamic, når du les dette, får du ta ein utskrift og bruke det for det det er verd...)

quote]
1. Jeg gidder ikke forsvare meg overfor deg om hvorfor jeg er på forumet her,

2. men føler for å presisere at vi kjøper det vi trenger av hifi.
3. Drømmer har vi begge om hva vi vil ha, men vi er realistiske.
4. Har aldri tenkt på at mannen min er heldig, trodde de fleste forhold var slik jeg.
1, Nåja. Åndeleg latskap er ei unnskyldning god som nokon...

2. Vi og, men det er eg som betalar. Eg håpar likevel på ei overrasking på 50-årsdagen....

3. Eg er motstandar av realitiske draumar. Då kan ein like gjerne vere vaken...

4. Ånei, sjå berre litt tidlegare strengar om WAF og denslags, så ser du kor langt dine medsøstre kan finne på å gå.
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.081
Antall liker
6
Hva er det med deg Arve, har du fått solstikk?? 8)
Hva er egentlig din definisjon av en Hifi-freak? Er det en mann som bruker all sin fritid til å skaffe seg det beste mulige anlegget for pengene han har til rådighet, for så å lytte til dette seint og tidlig, og i så fall, kan du være så sikker på at alle menn her inne tilhører denne kategorien?
Må man ha minst 100 innlegg under hifi-generelt, 60 under musikk og 17 på kabelhjørnet før man er innviet?
Finnes det ikke en og annen halvengasjert dust som bare henger her med de store guttene fordi han vil være med i gjengen? Er det ikke noen her som bare tenker watt og ikke er så nøye på kvaliteten tror du? Kan ikke noen ha forvillet seg inn her i den villfarelsen at de hadde interesse for hifi, før de skuffet må innse at de ikke hører forskjell på høyttalere til 10 000 og 100 000 og strengt tatt kan finne seg en annen hobby? Er det så mange koner her at de vil gjøre stort utslag på denne seriøse avstemningen og sette hele hi-fi-verdenen i et dårlig lys?
Om dere lurer på hvorfor det er så få kvinner innen denne hobbyen så bør dere gå litt i dere selv. Med den velkomsten og mistroen man møtes med så skal man ha tjukk hud og pågangsmot om man skal holde ut med dere.
Men har man det, så må man bare innrømme at dere kan være riktig så hyggelige når man bare blir litt kjent med dere… ;) :D ;D

..men slutt å ypp deg med damene...uansett hva de måtte kalle seg...
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.644
Antall liker
8.004
Torget vurderinger
0
Arve er avslørt som mannssjåvinist ?? ;D ;D ;D

Stemmer du FRP også ? ;D ;D ;D ;D ;D Nei unskyld, det var slag under beltet ! ::) ::) :p ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
 

DYNAMIC1

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.09.2006
Innlegg
1.120
Antall liker
2
Hark heem....
Da kona og jeg har samme ip adresse var dette en indikasjon ved og poengtere oss to som to forskjellige brukere og da er det vel ikke noe galt og bruke et slikt nic.Og slik en fokus på brukere som har flere nic,ville vi ikke bli stemplet med.

Mvh
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.644
Antall liker
8.004
Torget vurderinger
0
Hva er det med deg Arve, har du fått solstikk?? 8)
Hva er egentlig din definisjon av en Hifi-freak? Er det en mann som bruker all sin fritid til å skaffe seg det beste mulige anlegget for pengene han har til rådighet, for så å lytte til dette seint og tidlig, og i så fall, kan du være så sikker på at alle menn her inne tilhører denne kategorien?
Må man ha minst 100 innlegg under hifi-generelt, 60 under musikk og 17 på kabelhjørnet før man er innviet?
Finnes det ikke en og annen halvengasjert dust som bare henger her med de store guttene fordi han vil være med i gjengen? Er det ikke noen her som bare tenker watt og ikke er så nøye på kvaliteten tror du? Kan ikke noen ha forvillet seg inn her i den villfarelsen at de hadde interesse for hifi, før de skuffet må innse at de ikke hører forskjell på høyttalere til 10 000 og 100 000 og strengt tatt kan finne seg en annen hobby? Er det så mange koner her at de vil gjøre stort utslag på denne seriøse avstemningen og sette hele hi-fi-verdenen i et dårlig lys?
Om dere lurer på hvorfor det er så få kvinner innen denne hobbyen så bør dere gå litt i dere selv. Med den velkomsten og mistroen man møtes med så skal man ha tjukk hud og pågangsmot om man skal holde ut med dere.
Men har man det, så må man bare innrømme at dere kan være riktig så hyggelige når man bare blir litt kjent med dere… ;) :D ;D

..men slutt å ypp deg med damene...uansett hva de måtte kalle seg...


Oi, oi, oi, ... Arve NÅ ligger du tynt an !! ;D





Edit;
Vil bare si at jeg ville finne det ganske naturlig om fruen kallte seg Kona/Binna/ etc til Spiralis hvis hun ( Måtte Gud forby !! 7-9-13 !! Tvi, tvi, tvi ! ) skulle begynne å poste her inne ! ;D ;D ;D Det at relasjonen er kjent gjør det faktisk mulig med en noe mer meningsfyllt utveksling av erfaringer etc, uten å måtte skrive lange tirader med forklaringer.

Nå vet vi hvem Lin er og hvam Kona til Dynamic er, og da vet vi også noe om merkevalg og slikt. De er da selvstendige vesner selv om de henger sammen med partneren ?

Ingen ville da ha stillt spørsmål hvis Hr. Komponenten dukket opp ?
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.081
Antall liker
6
Hr. Komponenten er tungt inne på bruktbørsen og sliter med sitt...under sitt eget navn som han har hatt lenge før jeg dukket opp..
..han er nok for opptatt med hifi og annet til å være med på å løse verdensproblemer med dere, så det får jeg ta meg av, det er kanskje det som kalles arbeidsfordeling..? ;)
 

larsfs123@mail.com

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.07.2003
Innlegg
228
Antall liker
1
Skal ikkje blande meg for mykje i denne diskusjonen. Vil berre slå fast det faktum eg er glad min samboer ikkje heng rundt på hifisentralen og diskuterer off_topic.
Personleg synest eg det er godt å ha enkelte interesser som kun er mine og eg kan trekke meg tilbake til i ny og ne.
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.644
Antall liker
8.004
Torget vurderinger
0
Personleg synest eg det er godt å ha enkelte interesser som kun er mine og eg kan trekke meg tilbake til i ny og ne.
Ja vi menn er enkle på den måten ! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.738
Antall liker
3.918
Sted
Oslo
Skal ikkje blande meg for mykje i denne diskusjonen. Vil berre slå fast det faktum eg er glad min samboer ikkje heng rundt på hifisentralen og diskuterer off_topic.
Personleg synest eg det er godt å ha enkelte interesser som kun er mine og eg kan trekke meg tilbake til i ny og ne.
Må si meg veldig enig.
Som min samboer spurte om i forrige uke etter å ha sett siste måneds kredittkort/paypal utskrift som jeg var så dum å la ligge slenge. : "Hvor mye er du egentlig villig til å betale for en singel?", med et litt skjelmsk blikk.
Puh!, gudskjelov var det en litt rolig måned med kun fem transaksjoner og 6500.- involvert.   :-X

Er glad for hver dag jeg er førstemann i postkassa jeg..... ::)
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.817
Antall liker
8.127
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
1. Hva er det med deg Arve, har du fått solstikk??  8)
2. Hva er egentlig din definisjon av en Hifi-freak?
3. Er det en a) mann som bruker b) all sin fritid til å skaffe seg det c)beste mulige anlegget for pengene han har til rådighet, d)for så å lytte til dette seint og tidlig, og i så fall, e)kan du være så sikker på at alle menn her inne tilhører denne kategorien?
f) Må man ha minst 100 innlegg under hifi-generelt, 60 under musikk og 17 på kabelhjørnet før man er innviet?
g) Finnes det ikke en og annen halvengasjert dust som bare henger her med de store guttene fordi han vil være med i gjengen?
h) Er det ikke noen her som bare tenker watt og ikke er så nøye på kvaliteten tror du? Kan ikke noen ha forvillet seg inn her i den villfarelsen at de hadde interesse for hifi,
i)før de skuffet må innse at de ikke hører forskjell på høyttalere til 10 000 og 100 000 og strengt tatt kan finne seg en annen hobby?
j) Er det så mange koner her at de vil gjøre stort utslag på denne seriøse avstemningen og sette hele hi-fi-verdenen i et dårlig lys?
k)Om dere lurer på hvorfor det er så få kvinner innen denne hobbyen så bør dere gå litt i dere selv. Med den velkomsten og mistroen man møtes med så skal man ha tjukk hud og pågangsmot om man skal holde ut med dere.
l) Men har man det, så må man bare innrømme at dere kan være riktig så hyggelige når man bare blir litt kjent med dere…  ;) :D ;D

4) ..men slutt å ypp deg med damene...uansett hva de måtte kalle seg...
1. På denne årstida?
2. Dette spørsmålet krev at eg går i tenkjeboksen....freak er eit negativt lada ord. "Entusiast" hadde vore hyggjeleg. Lurer på om kona mi er hifi-freak....ho kan ikkje justere overhenget på platespelaren, så det må eg gjere. Ho jobbar heller ikkje med vinklinga av høgtalarane, men har sterke ynskje om kva musikk som skal spelast, og er i stand til å betjene anlegget (stereoen, ikkje heimekinoen).
3a) Sannsynlegvis. Eg kjenner berre ei dame som er sjølvstendig hifi-aktivist.
b) Truleg ikkje ALL si fritid....
c) for vagt formulert...
d) Lyttast det ikkje til anlegget, er det berre eit statussymbol, og vi har ikkje med ein ekte entusiast å gjere.
e) Ikkje ALLE, nei....vi har i tillegg kverulantane.
f) Berre når det er snakk om hifisentralen. Det finnest både dyslektiske og datavegrande hifi-entusiastar så vidt eg veit...
g) Veit du nokon vi burde vere obs på?
h) Jau, men etter 100 innlegg (ikkje på off-topic) kjem dei til ny erkjenning...
i) Nei, dei kjem ikkje hit. I tilfelle er dei berre lesarar, og skriv ingenting. Opptrer gjerne som gjestar, utan å registrere seg.
j) Når ein ser korleis ei undersøking som dette vert gjennomført, og kor mange som eigentleg deltek, er validiteten såpass syltynn at alle tvilstilfelle får merkbar innverknad på sluttresultatet. Vi risikerer sjølvsagt at FrP eller Venstre ynskjer å kuppe denne undersøkinga, og lagar ein aksjon. Men går alle stilt i dørene, kan vi sjå kva konklusjonar som dukkar opp etter kvart.
k) Det har vel aldri slått deg at ein mannsbastion som denne også er den siste fristad for ekte mannfolk som driv med mannegreier? I så fall burde nyfikne damer kanskje revudrere sitt engasjement?
l) Det er kjekt å ha deg med og, Kompa!
4. Eg klarer ikkje å motstå slike damer!
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.817
Antall liker
8.127
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Hark heem....
Da kona og jeg har samme ip adresse var dette en indikasjon ved og poengtere oss to som to forskjellige brukere og da er det vel ikke noe galt og bruke et slikt nic.Og slik en fokus på brukere som har flere nic,ville vi ikke bli stemplet med.

 Mvh
Oppklarande. Men det talar ikkje for fru Dynamic1 sin hifientusiastiske integritet....eller?
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.817
Antall liker
8.127
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
1) Oi, oi, oi, ... Arve NÅ ligger du tynt an !!  ;D


Edit;
2) Vil bare si at jeg ville finne det ganske naturlig om fruen kallte seg Kona/Binna/ etc til Spiralis hvis hun ( Måtte Gud forby !! 7-9-13 !! Tvi, tvi, tvi ! ) skulle begynne å poste her inne !  ;D ;D ;D  Det at relasjonen er kjent gjør det faktisk mulig med en noe mer meningsfyllt utveksling av erfaringer etc, uten å måtte skrive lange tirader med forklaringer.

3) Nå vet vi hvem Lin er og hvam Kona til Dynamic er, og da vet vi også noe om merkevalg og slikt. De er da selvstendige vesner selv om de henger sammen med partneren ?

Ingen ville da ha stillt spørsmål hvis Hr. Komponenten dukket opp ?
1) og 2) Skjønar du er skvetten av deg, av ein eller annan grunn....

3. Likevel er vi nyfikne på om det dei stemmer står i samsvar med anlegget. Kva om dei ikkje stemmer likt, og har felles hifi?
Absurde tankar, kanskje?
 
Topp Bunn