Takkerbambadoo skrev:Det er et yamamoto tronn. Kanskje en a-08 - 45 SET?
http://www.6moons.com/audioreviews/yamamoto/a08.html
Dette er vel ikke en forsterker som vokser på trær tenker jeg.
Takkerbambadoo skrev:Det er et yamamoto tronn. Kanskje en a-08 - 45 SET?
http://www.6moons.com/audioreviews/yamamoto/a08.html
Du har nok rett FallenA, husker dette bildet da de testet 300b rør.FallenA skrev:
Leben spiller flott, veldig godt fornøyd med den.Oslo2 skrev:Jeg skyter inn mellom dialogen her. Fant tråden din først nå argh. Leste hele i one-go, utrolig morsomt å følge oppgraderingene dine. Må si jeg har sansen for retningen din oppgradering har tatt: rør, så horn, så rør på rør på rør 8) Spennende å følge dette videre, tror både Leben og Yamamoto kan levere til din horn
Spennende greier... helt klart!Power Amplifiers:
A-09 SET 300B stereo amplifier - $4100/$3,750 without power triodes
The A-09 is an 8wpc 300B SET with auto-biased circuit available as kit or fully assembled. The tube complement includes the relatively unknown mushroom-style 717A US military pentode in its first stage and a 5U4G rectifier. The design uses the best quality resistors, polypropylene film capacitors and condensers throughout. The chassis is a Cherry/resin composite with the appearance of laminated cherry wood. The A-09 uses a champagne-gold anodized aluminum-alloy transformer cover and solid African Ebony legs chosen for their tonal quality. The custom Yamamoto-designed transformers are manufactured with Yamamoto-supplied materials by a specialty contractor. The connectors are designed and manufactured in-house. The amplifier comes with a detachable 6N hospital-grade power chord with gold-plated contacts. Brian outfits this amp with the premium Emission Labs "Gold Series" 300B.
780.000,- YEN er jo 53.983,80 NOKPris 780,000 yen (Emission Lab300BXLS 5U4MESH attached)
Jeg får dette til og bli 11500 kr, det hørtes da veldig billig ut.
hehe jeg brukte hode ??? ikke mye der tydligvis ???FallenA skrev:780.000,- YEN er jo 53.983,80 NOKPris 780,000 yen (Emission Lab300BXLS 5U4MESH attached)
Jeg får dette til og bli 11500 kr, det hørtes da veldig billig ut.
7.350,- USD er 48.317,43 NOK
Vet ikke helt hvilken kurs du har brukt.
Ihht valutakalkulatoren.
Dra meg baklengs ut av fuglekassa.Vermin skrev:Legg merke til en brukt 45 utgave på Artsound.dk
her også ;Dargh skrev:Dra meg baklengs ut av fuglekassa.Vermin skrev:Legg merke til en brukt 45 utgave på Artsound.dk
Snakker om tilfeldigheter, synd det ikke er 300b da
2*2W - nos 45 rør hmm temmelig blankt her.
Jeg vet ikke om jeg tørr det.Vermin skrev:her også ;Dargh skrev:Dra meg baklengs ut av fuglekassa.Vermin skrev:Legg merke til en brukt 45 utgave på Artsound.dk
Snakker om tilfeldigheter, synd det ikke er 300b da
2*2W - nos 45 rør hmm temmelig blankt her.
Du kan jo spørre Hans @ Artsound om det er bra saker, evt lokke "bobbob" inn i tråden din og lire utav han noen gloser om hvordan han liker sin