Kjetil-A
Overivrig entusiast
Kun et forslag fra min side, intet annet ennJeg beklager, men jeg kommer ikke til å gjøre noen endringer på forumoversikten.
Kun et forslag fra min side, intet annet ennJeg beklager, men jeg kommer ikke til å gjøre noen endringer på forumoversikten.
Det er alltid lov å komme med forslag, men noen få ganger legger jeg ned veto, og dette er en av de gangene.Kun et forslag fra min side, intet annet enn
Linker oppfattes som tekst, så den er litt tricky. Alt er mulig med software, men jeg tror det er mange som vil mislike en slik funksjon/krav. Noen ganger kan jo en link si nokså mye.Forslag - hva med å ikke tillate innlegg med kun en link, uten at posten inneholder tekst? Er veldig mange poster, spesielt på off-topic som kun inneholder linker til diverse nyhetsider osv.
Jeg er ikke uenig, men jeg er samtidig ikke så tilhenger av å begrense mulighetene folk har til å utrykke seg. Det kommer også an på hvordan en link blir benyttet.okai, bare ett ønske Syns det er litt irriterende når 3-4 poster på rappen kun inneholder linker - blir ingen diskusjoner av det, men er vel sikkert en smaksak.
Enig med deg! En annen ting; totalt intetsigende tekst på nye tråder er et slags (lite) irritasjonsmoment, jeg foreslår Høvdingen lager en kort tekst over stedet man starter nye tråder om at man best mulig angir hva tråden handler om eller hva trådstarter ser for seg er hans/hennes mening med den.okai, bare ett ønske Syns det er litt irriterende når 3-4 poster på rappen kun inneholder linker - blir ingen diskusjoner av det, men er vel sikkert en smaksak.
Dette gjelder bare tråder du selv oppretter, og du vil ikke automatisk følge alle tråder som blir opprettet, såfremt du ikke har valgt å følge en gitt kategori.Jeg ønsker i utgangspunktet ikke å følge en tråd, hvis jeg ønsker så vil jeg skru på den muligheten selv, nå må jeg trykke på "ikke følg" hele tiden - kan jeg gjøre noe med det?
Og fredagen er i full gangJeg syns det skal bli lov at si neger🥸
..slik som denne følger jeg automatisk nå så her må jeg trykke på "ikke følg"..Dette gjelder bare tråder du selv oppretter, og du vil ikke automatisk følge alle tråder som blir opprettet, såfremt du ikke har valgt å følge en gitt kategori.