Takk for det Rolf,morro å hørerolfozzy skrev:Spiller veldig bra hjemme hos deg nå, Jan.
Må være den passive saken som gjør det. Har jo vært innom og hørt hos deg før.Men så bra som du har nå har det ikke vært før. Mer oppløsning, fast og fin bass.
Men det er vel ikke lenge før det begynner å krible i rørfingrene igjen hos en gammel rørholiker ?
Vi prøver å treffes hver 4-5-6 uke.lurer skrev:Takker for det. Har lenge lurt på hvorfor ikke noe skjer på avforum vedr treff, men det er vel ikke rette plassen å arrangere det, da surround er noe annet en dyriking av musikk
Nå er jo surround ute, og skal ikke tilbake. Du skal ikke se bort fra at jeg tar kontakt en gang..
Espen
Kaffe og Mariekjeks står på menyen.JanR skrev:Hadde tenkt meg en liten tur bortom rolfozzy søndag kveld,noen som vil henge med ? Ett par kæll skal jeg vel få truet inni bilen
/jan
Selvsagt skal vi få lurt deg medholger1 skrev:Hei Jan R, takk for sist har vært litt opptatt,men er det plass til en til hos Rolfozzy er jeg klar til å være
med kan du ikke gi meg en tilbakemelding snakkes.
Da blir det jævla trangt neri gruva. Trur vi får sette grensa ved 3 kæll.JanR skrev:Selvsagt skal vi få lurt deg medholger1 skrev:Hei Jan R, takk for sist har vært litt opptatt,men er det plass til en til hos Rolfozzy er jeg klar til å være
med kan du ikke gi meg en tilbakemelding snakkes.
Da er vi oppe i 3 kæll.
RoDa,holger1 og lille meg.
Er det plass til en til Rolf ?
/jan
Da sier vi sårolfozzy skrev:Da blir det jævla trangt neri gruva. Trur vi får sette grensa ved 3 kæll.
Hyggelig med besøk. Og det er mer Mariekjeks igjen til neste gang.JanR skrev:Takk for kaffe og musikken rolfozzy
Låt slettes ikke galt i kveld,Abrahamsen har virkelig kviknet til.
Takk til RoDa som ble meldt frivillig til å være sjåfør i kveld : og til holger1 som stilte opp på kort varsel og fikk en dose med 300B og Klipsch som takk
/jan
Dere østfoldinger er virkelig flinke hifinisser til å ha lytteparty.JanR skrev:Takk for kaffe og musikken rolfozzy
Takk til RoDa som ble meldt frivillig til å være sjåfør i kveld : og til holger1 som stilte opp på kort varsel og fikk en dose med 300B og Klipsch som takk
/jan
Morro i det hele tatt syns jegContinuo skrev:Dere østfoldinger er virkelig flinke hifinisser til å ha lytteparty.
Moro med lyttetreff når 300B og Klipsch står på programmet!
Vi kan jo ta imot gjester fra feil side av fjorden også.Continuo skrev:Dere østfoldinger er virkelig flinke hifinisser til å ha lytteparty.JanR skrev:Takk for kaffe og musikken rolfozzy
/jan
Takker for den, hadde vært så mye lettere hvis det ikke hadde vært for balja over.rolfozzy skrev:Vi kan jo ta imot gjester fra feil side av fjorden også.Continuo skrev:Dere østfoldinger er virkelig flinke hifinisser til å ha lytteparty.JanR skrev:Takk for kaffe og musikken rolfozzy
/jan
Tunnell !? Ja skal du vente på den før du kommer deg over fjorden så er det nok hverken lyd i kjellern eller meg.Continuo skrev:Takker for den, hadde vært så mye lettere hvis det ikke hadde vært for balja over.rolfozzy skrev:Vi kan jo ta imot gjester fra feil side av fjorden også.Continuo skrev:Dere østfoldinger er virkelig flinke hifinisser til å ha lytteparty.JanR skrev:Takk for kaffe og musikken rolfozzy
/jan
Får håpe det blir tunnel etterhvert.
I kjelleren er det nok lyd, kanskje verre med deg ja?rolfozzy skrev:Tunnell !? Ja skal du vente på den før du kommer deg over fjorden så er det nok hverken lyd i kjellern eller meg.Continuo skrev:Takker for den, hadde vært så mye lettere hvis det ikke hadde vært for balja over.rolfozzy skrev:Vi kan jo ta imot gjester fra feil side av fjorden også.Continuo skrev:Dere østfoldinger er virkelig flinke hifinisser til å ha lytteparty.JanR skrev:Takk for kaffe og musikken rolfozzy
/jan
Får håpe det blir tunnel etterhvert.
Du må ikke være redd for å invitere deg sjøl over på den her siaContinuo skrev:I kjelleren er det nok lyd, kanskje verre med deg ja?
Kan fungere detholger1 skrev:.....kanskje en må en gå
over til rør tiden vil vise spennende er det ihvertfall. ;D
Nå må du ikke lede han ut i fristelsen.JanR skrev:Kan fungere detholger1 skrev:.....kanskje en må en gå
over til rør tiden vil vise spennende er det ihvertfall. ;D
Se om vi ikke kan få tatt med en røramp ut til deg og teste litt.
/jan
For sent for det nåContinuo skrev:Nå må du ikke lede han ut i fristelsen.
Kaffe er in Marikjeks er noe de i Halden styrer med 8)lurer skrev:Jeg har enda ikke hatt en levende sjel som er interessert i Hifi til å høre på anlegget, lurer om noen her på forumet har lyst å ta en tur i denne perioden?
Ser kaffe og mariekjeks er hot for hifigutta, dere som vil er velkommen. Om flere Kæll kommer også er det greit..
/Espen
De fleste møtene finner du alltid her under "østfold hifi"Hifi plumber skrev:Jeg hiver meg gjerne med på besøk og har en hifi-kamerat som også er på forumet her som sikkert også vil hive seg med.