Takk takk. ;DHifi plumber skrev:Der var du også ja...Får ønske velkommen jeg da som har så lang fartstid her inne ;D
Takk takk. ;DHifi plumber skrev:Der var du også ja...Får ønske velkommen jeg da som har så lang fartstid her inne ;D
Velkommen skal du være du ogsåeksu skrev:Hei.
Da er det også på tide at jeg melder meg inn i denne gjengen. Er bosatt i Halden og er ofte på besøk hos andre i distriktet. Som regel så er det Hifi plumber som får besøk av meg.
At Hifi plumber og jeg er venner er vel lett å se på anleggene våre. Er vel snart bare høyttalerene som skiller oss.
Anlegget mitt er alltids klar for en demo, så her er folk velkommen.
;Drolfozzy skrev:Transistorekstremister finnes overalt.
Haha. Lurer på om jeg må begynne å se meg over skulderen når jeg går på gaten :joaquin skrev:;Drolfozzy skrev:Transistorekstremister finnes overalt.
det er derfor jeg alltid flyr med en sånn på innelomma:
Ta noen runder rundt til folket,hør på litt,få noen ideeryzfr17 skrev:@JanR: Ja -klart jeg må høre annet, men nå skal jeg ikke la det føre til oppgradering (sån med en gang..) Har hørt litt mer rør hos Pilsern, Almarro på Audes -nydelige HT imho. Pilsern tipset om Music Angel som en grei og billig inngangsbillett til rør. Klart helt "Almarro" blir det jo ikke, selv om jeg er ganske fornøyd med MA. Fikk også prøve MAE SET1 rundt juletider, men da var pre på service så litt forskjell i oppsettet var det, syns uansett at MAESET1 spillte bedre en MA med finere mellomtone/diskant og 3d følelse, men med mindre/for lite bass (på Thoresen HT), men liker den så kanskje neste gang...
Bare vent til jeg klemmer ut noen transistor-ekskrementer, da sitter dere i klisteret ;Dyzfr17 skrev:Transistorekstremister her - det viste jeg ikke når jeg meldte meg inn- hvordan får man meldt seg ut !!!
åh? og jeg som trodde transistor = ekskrement ???RoDa skrev:Bare vent til jeg klemmer ut noen transistor-ekskrementer, da sitter dere i klisteret ;Dyzfr17 skrev:Transistorekstremister her - det viste jeg ikke når jeg meldte meg inn- hvordan får man meldt seg ut !!!
Næh, du rører nok bare..... ;Djoaquin skrev:åh? og jeg som trodde transistor = ekskrement ???
meg eller roda? ;DJanR skrev:Vi hører hva han sier,vi ser hva han skriver men bryr oss ikke så veldig ;D :
/jan
Hehe, når du en vakker dag får høre hva jeg sier og ikke bare se.........JanR skrev:Vi hører hva han sier,vi ser hva han skriver men bryr oss ikke så veldig ;D :
RoDa skrev:knuse alle vacuum-ede glasskolber i mils omkrets ;D ;D
tenkte roda kunne sitte på den mens han ruger over hvorvidt han skal forlate transelivet og begynne med rør. ;DJanR skrev:Bare ikke sett deg på den så går det vel greit ;D
/jan
<--RoDa ?joaquin skrev:tenkte roda kunne sitte på den mens han ruger over hvorvidt han skal forlate transelivet og begynne med rør. ;DJanR skrev:Bare ikke sett deg på den så går det vel greit ;D
/jan
jepp, vi blir vel nødt til det... ;DRoDa skrev:Men vi får heller leve i fellskap, transer og rørehuer ;D ;D
R