Det er gutten sin det ;D ;DRoDa skrev:"Dessverre" spurte jeg sclalars først, og da ble vi "enige" om at jeg måtte slipe ned forskjellen.
Som sagt så gjort og nå står den siste siden av kassen i press. 8)
Mvh
Rolf
Har også tenkt på denne, veldig spennende produkt.niels skrev:Tror snickers-is har brukt den "nye" Lady Pure Color på et sett høyttalere. jeg har brukt denne i stuen, og på min hjemmelagde kontorpult, helt genial maling altså.
Det stemmer....Sonny skrev:Er det slik å forstå RoDa at du ikke har kjeller under huset?
Jeg har et helt uinnredet rom i kjelleren hvor jeg kan støve og holde på som jeg vil. Kona kaller rommet for "møkkarommet" - jeg forstår ikke hvorfor! :
Sonny
Denne kunne du ha hatt i "highgloss white" også RoDaRoDa skrev:Grunning
R
Det hjelper nok at det er jeg som står for husvasken her i gården.Sonny skrev:Hei Rolf!
Du må jo ha en utrolig "overbærende" kone som får lov til å bruke heeeele huset til prosjekter som ikke akkurat bidrar til å holde hybelkaninene borte!![]()
Begge. Har variert litt med å bruke pre-out eller høyttalerkabler.Kjører du begge kanalene inn i forsterkeren eller kun den ene?
Du har helt rett. Det er grunnen til at jeg ikke kobler opp og tester før jeg er ferdig....Det som er så veldig bra med DIY forumet som også du er et "offer" for er at det er lett å stoppe når ting virker - og dermed så forblir finishen på det stadiet. Man trenger fem sure i baken i ny og ne for å nå 100% - ikke sant?
Sonny
1) NEIhel skrev:1) legger du tynne lag?
2) har du blandet ut med ca 10% white spirit?
3) stryker du over umiddelbart etter at du har lagt på med rulle med en penselfordriver eller skumfordriver?
Her må jeg si at du er på meget riktig sporRoDa skrev:Du har helt rett. Det er grunnen til at jeg ikke kobler opp og tester før jeg er ferdig....
Har fått på et strøk med sort, men er ikke fornøyd med overflaten, det blir for mye struktur.
Sliper det ned og kjører ny runde.
Hadde jeg koblet opp i kveld så hadde det ikke blitt bedre finish ... ;D
R
Kremt, hmmm, uff, lei........gismo skrev:Her må jeg si at du er på meget riktig sporRoDa skrev:Du har helt rett. Det er grunnen til at jeg ikke kobler opp og tester før jeg er ferdig....
Har fått på et strøk med sort, men er ikke fornøyd med overflaten, det blir for mye struktur.
Sliper det ned og kjører ny runde.
Hadde jeg koblet opp i kveld så hadde det ikke blitt bedre finish ... ;D
R
Berømmer deg for din tålmodighet RoDa
Denne blir stas å kunne se "live" ved en anledning.
gismo
Ikke vente med skjøtene, men vente med toppfinish siden det uansett kommer til å skje ting med skjøtene.Sonny skrev:Hei Rolf!
Vente noen måneder med skjøtene? Det er bare en unnskyldning for noe som ikke kommer til å bli bedre da heller.Jeg vet, har prøvd det.
Spør hel om dette er perfekt fortsatt, eller om det blir synlige skjøter uansett sparkel.Se på hva Hel gjorde med skjøtene på Cyburg Needle kassene han laget. Hvordan han slipte ned og sparklet de. Ikke bruk billig akryl sparkel.
Ikke så ubegripelig for meg at det er ubegripelig.Så til noe som forundret meg - hybelkaniner - du vaske - vaske er et ubegripelig ord for meg. Har du ikke selvvaskende hus du da? 8)
Sonny
Har det gått hull på tøvsekken så tidlig på fredagen?bambadoo skrev:Lag ei ny kasse.
Så får du finpusset diy egenskapene og teknikken din. ;D