Hei! Lurte på om det var noen her inne som kanskje kunne hjelpe meg. Har et par gamle Proac studio 3 med ATC drivere som jeg skal gjøre et prosjekt av. Planen er å bygge et par SCM 50 classic "ASL" med bruk av dsp og bl.a. Bryston effekt på bass og en Cary cinema 7 (enn så lenge) til mid og diskant.Har nye diskanter er av type hiquphon ow2.
Planen er å bygge alt i 25 mm hdf. og med et lite avvik fra Orginale dimensjoner, da jeg allerede har fått sveiset nye stativer og noe bundet opp mtp. dimensjoner.
Mitt spørsmål er om noen har greie på dimensjonene på porten, diameter dybde og radius på baffelen i front. Lurer også på om det er noen som kunne gitt tips på bracing av kabinettet.
Nå skal det sies at jeg er utrolig fersk i gamet og det er mye jeg ikke skjønner med høytaler bygging. Men tenker hvis jeg kan bygge så nære orginalen som mulig og dele på 380 hz 3500 Hz er en god del gjort.
Setter utrolig pris på all hjelp. Kommer også til å legge ut bilder av bygget hvis dette skulle være av interesse.
Bård