Vermin
Hi-Fi freak
hjelper godt på estetikken når man roer ned bassopplegget.
gjelder i grunnen alle hornsystemer.
hjelper godt på estetikken når man roer ned bassopplegget.
gjelder i grunnen alle hornsystemer.
Dust Rosablogger. Quisling.hjelper godt på estetikken når man roer ned bassopplegget.
gjelder i grunnen alle hornsystemer
flott!Har du sjekket vennetråden?
Venner av Avantgarde Acoustic hornhøyttalere
Har for første gang vært inne og sett på en del av vennetrådene, og hvis jeg ikke er helt blind, (lurer nesten selv på det noen ganger!!), finner jeg ingen tråd for Avantgarde høyttalere! Det er da nesten utrolig :o Så derfor, innlegg nr 1: :) Det virker som det er stadig flere som for øynene...www.hifisentralen.no
Slår sammen disse.
Grattis!Aktiv
Jeg bruker >10 år gamle Duo og er meget fornøyd med de. Etter lynnedslag måtte bassene til service i Tyskland med hjelp fra OHC og forsikringen.Vurderer Avantgarde men er usikker på modell…. Uno G2, Duo G2 eller Zero xd..?? Er det noen der ute som kan istå med litt erfaring og råd??
Sikker på at det ikke er forsterkeren da? 107 db er høy følsomhet og krever at forsterkeren er av veldig god kvalitet.Har en svak during fra mine AG, antagelig fra den elektriken/trafoen i de aktive subene. Noen som opplever det samme, og hva kan gjøres?
Vis vedlegget 815970
Hm, hvordan kommer jeg til disse jumpere?Tror det sitter noen jumpere på forsterkerkortet som kan endre fra jordet/ikke jordet.
Kan hende det hjelper.
Mine forsterkere er ikke 100% stille, nei, men duringa er der selv om de er avslåtte.Sikker på at det ikke er forsterkeren da? 107 db er høy følsomhet og krever at forsterkeren er av veldig god kvalitet.
Vet ikke sikkert....tipper de lanserer nye Trio'n offisielt på Munchen messa (allerede solgt over 30 par siden nytt år), regner med de oppdaterer resten av programmet fortløpende i den forbindelsen.Så på nettsiden for en tid tilbake at flere modeller har gått ut av produksjon. Er nå kun trio og zero som er i produksjon. Noen som vet noe om bakgrunnen for dette? For lite salg?