janly
Hi-Fi freak
Takk for detHSobstad skrev:Gratulerer med nye basshorn. Leit å høre at det er trøbbel med dem. Hvis de er kjøpt hos Tor må han stille opp for deg. Han kan ikke bare anta at det er transporten som er problemet. Blir for enkelt.janly skrev:Det skal jeg kjøre. Fikk bare koblet det raskt opp igår kveld, men noe har skjedd med den ene subben. Den lager bare bloppe-ploppelyder og ikke musikk. Selv uten signal inn. Var ok da jeg henten dem. Mailet kjapt med Tor på Lyric og han mente den var kjørt i senk og han ville ikke dekke garantien. Uten å vite hva som er feil. JADA.joaquin skrev:grattis, janly!
legger du ut noen bilder av hele ag-systemet etter hvert?
Basshorna var riktignok godt emballert når de kom nye til Norge, men det har ikke slått meg at de er så sensitive. Det er heller ikke noe transportskruer av noe slag. Stå på!
Mvh
helge
Joda, de er kjøpt nye hos Tor for noen få måneder siden. Men det ordner seg nok. Noen som har noen formening som hva som kan være galt når det kommer sånne ploppe/bloppelyder med kun strøm på. Ulydene blir sterkere/svakere etter som volumet på subben justeres.