Noen her som har testet de oppgraderte pully'ene fra audiosilente på td150/160? Ser de koster fra 42 til 55 euro .... Har to td160 og en td150 der det kunne vært aktuelt, hvis det gir hørbart løft i lyden. Hva 'burde' jeg gjøre for å forbedre disse spillerne mest mulig? Planen er å beholde Td160 super m/sme3009 stort sett slik den er, den er original med plinth og lokk. Td160 (vanlig) har originalarmen med headshell, plinth uten bunn, men har et heltre ask plinth jeg tenker å putte denne nedi.
Så har jeg et valg jeg må gjøre, enten bruke TD150 mk1 med sme3009 eller TD150 mk2 med sme3009 (har originalarmene til begge to), plinthet på mk1 burde vel byttes.
Er det "verdt" det å bytte til tyngre og bedre dempede plinth på disse spillerne? Tonearmene er det litt delte meninger om har jeg skjønt, men ettersom jeg har en td160 med sme3009 og muligheten for en td150 med sme3009 har jeg ikke stort behov for å ha det på en tredje/fjerde spiller også. Har per dags tre MM-pickuper og har ønske om å kunne putte en MC-pickup på en spiller, eller en MM-pickup fra Audio Technica.