Ja veldig lekker, bare synd Denon/Marantz enda ikke har fått implementert Qobuz i Heos, eller eventuelt fått skrotet hele Heos og starte på en bedre løsningNice!
Jeg har en DBP-2012UD, og bruker den som en av flere spillere til avspilling av SACD og Blu-ray. Kan spille av multikanals SACD både via analoge 5.1-utganger og HDMI.Hei.
Noen som har erfaring med DBP-2012UD og kan svare på følgende spørsmål:
Vil det være mulig å spille av sacd`er på en slik, gitt at man benytter seg av multikanalutgangene?
Mener det var det jeg gjorde en gang i tiden, da jeg benyttet en dvd3930 og en sony dvp999es.....
mvh
Proffen
Takk for svar.Jeg har en DBP-2012UD, og bruker den som en av flere spillere til avspilling av SACD og Blu-ray. Kan spille av multikanals SACD både via analoge 5.1-utganger og HDMI.
En stund siden du spurte, men her får du svarS10ii spiller fantastisk, men er varmere en jeg liker selv på tomgang. Er dette vanlig?
Jeg har spurt HiFi Klubben om denne , her er svaret fra dem.Kanskje HiFi-Klubben tar inn denne spesialutgaven av DL-103R?
Ok, takk for info. Da sparer man de pengene.Jeg har spurt HiFi Klubben om denne , her er svaret fra dem.
Takk for at du tar kontakt!
Dette er en "limited edition" fra Denon så her får vi dessverre ikke denne inn.
Det nærmeste vi har er Denon DL-103R.
1200 ja men det handler om Denon dl -a110Tec12 ?
Langt ifra slik som tilfelle var i praksis kan jeg love. Robin Hood Audioquest var helt annet klasse
Denon lager noen av de beste CD spillerne på markedet.....De lager noen av de beste CD spillerne til prisen...
Flott spiller! Har hatt min i mange mange år - spiller helt suverent.Fikk tak i en strøken DCD 1500 AE ,kjempespiller.
Burr-Brown PCM1795 32-bit/192 kHz i følge web-sidene til Hifi-klubben.Har Denon dcd 2500ne. Fornøyd med den, men blir ikke klok på hva slags dac som står i. Er dette noe egenprodusert av Denon eller er den basert på en velkjent dac-chip?
En formidabel forsterker. Har hatt den til utprøving en drøy uke - test kommer rundt månedsskiftet.Noen tanker rundt den flett nye forsterkeren PMA-3000NE som kommer nå? Rent umiddelbart er det synd at det mangler HDMI-arc da.
Set at Lydogbilde har testet den, må hjem og lese!
Jeg er nysgjerrig på om phono-trinnet er det samme som på PMA-A110. Jeg kommer trolig aldri til å eie en platespiller over la oss si 40 000 2024-kroner, og kan tenke meg å klare meg med det best mulige innebygde trinnet i en integrert forsterker. Jeg så en youtube-video med designeren av phono-trinnet til PMA-A110 og ble interessert.En formidabel forsterker. Har hatt den til utprøving en drøy uke - test kommer rundt månedsskiftet.
Jeg undrer på om det er noen brukere her inne, kanskje spesielt i denne tråden, som har noen erfaringer med denne forsterkeren.Det var ikke måte på hvor gode skussmål PMA A110 fikk i nyeste Hifi&Musik. Artig å lese sammenligningen mot de digitale Marantz konkurrentene. Sound United gir seg selv hard konkurranse nå.