Takker

Når man ser detaljene på hvordan det lages så skjønner man hvor lite det skal til for at lyden faktisk blir annerledes. Nitidig manuelt arbeid hvor snarveier fort blir avslørt. Imponerende!
|
Takker
Der kom du meg i forkjøpet. Jeg fant den videoen nå. Bare for at det ikke skal være noe tvil: Det er Denon som er interessant her, ikke Jana. Men bra hun ikke er hifi-selger i nærheten av meg!Takker
Når man ser detaljene på hvordan det lages så skjønner man hvor lite det skal til for at lyden faktisk blir annerledes. Nitidig manuelt arbeid hvor snarveier fort blir avslørt. Imponerende!
Vakker, men det frister ikke å bytte ut en av de 7 andre gode,
Det forunderlige er at ingen med slike fantastiske kabler inviterer til en "blind-test"....Det kan faktisk være slik at hørselen er fullt ut i orden og at det involverte utstyret ikke trenger kvalitetskabler (hva nå det utrykket måtte bety).
Ja.Noen som har erfaring med Denon PMA-3000ne?
Etter noen måneder med ny platespiller, er du fornøyd med byttet fra DP47? Var det verdt investeringen?Har en DP47 selv og sikler på DP-3000NE...Siden jeg har fått en ny DP-3000NE i hus: hva er en fair pris for en DP-47F? Den er kjøpt ny av meg ca 1988. Byttet ut til ny DL-160 som ikke er mye brukt. Selve spilleren ser strøken ut, men lokket er noe eldret. Den andre jeg tenker kan forlate redet er en DP-59L. Den har noen merker på kassen, men fungerer helt som den skal. Noen som har tanker om pris på disse?
Tenkte mest på om du er fornøyd med den nye?Denon 47F og sånn , De går for 3000-5000 har jeg sett. Selg før elektronikken begynner å tulle (det gjør den snart om den ikke gjør det allerede) . , så får neste eier ta regningen .Har en brukt 51F som er strøken og jeg sørget for proff service med nye kondensatorer også.
Kunne tenke meg en 59L men må regne med noen tusen på service og kondensatorbytte , og da må salgsprisen stå i forhold til det.
På Finn allerede , det var kjapt @Kalle Klovn ?Etter noen måneder med ny platespiller, er du fornøyd med byttet fra DP47? Var det verdt investeringen?Har en DP47 selv og sikler på DP-3000NE...
jeg tuller ikke men min gamle MarantZ CD63 Mk2 KI Signature spiller med en utrolig presentasjon, varm men allikevel deilig oppløst lyd. Fikk fullstendig sjokk da jeg tok den frem etter mange år i boden.Er på jakt etter en ny (brukt) CD-spiller som passer inn i oppsettet mitt. Budsjett - max 6k tenker jeg da det går mest i streaming via Denafrips Arce og Tidal. Noen som "har noe interessant" liggende? Min Denon DCD-1500AE sliter med å lese platene som den skal - får ofte melding om at det ikke er CD i selv om det er. Må teste mange CDer så kommer det kanskje en som leses helt greit.
Vis vedlegget 1115667
Jeg har både DP47F og DP59L som står ubrukt, hvis noen er interessert?Denon 47F og sånn , De går for 3000-5000 har jeg sett. Noen er snappet opp for 1000-2000.. Selg før elektronikken begynner å tulle (det gjør den snart om den ikke gjør det allerede) . , så får neste eier ta regningen .Har en brukt 51F som er strøken og jeg sørget for proff service med nye kondensatorer også.
Kunne tenke meg en 59L men må regne med noen tusen på service og kondensatorbytte , og da må salgsprisen stå i forhold til det.
Ikke megPå Finn allerede , det var kjapt @Kalle Klovn ?
Det var nok deg, og ikke Balle Clorin jeg skulle adressere spm til ang. DP3000NE... Fornøyd med den?Ikke meg
Ja, passer det å hente på Fredag?Jeg har både DP47F og DP59L som står ubrukt, hvis noen er interessert?
Det går fint, så lenge prisen er riktig.Ja, passer det å hente på Fredag?
Ja, veldig. Stødig og bra spiller. Veldig kjekk sak.Det var nok deg, og ikke Balle Clorin jeg skulle adressere spm til ang. DP3000NE... Fornøyd med den?