Artig tråd, men noke fasit finnes vel ikkje. For min del flippa eg forsterkere i 15 år der eg fikk prøvd en god del forskjellige typer og merker. Felles for mange er at dei ofte setter sitt preg på lydbildet. Kjempeflott om du får det til å matche med dei andre komponentane. En anna ting er at eg synes mange forsterkere har/hadde mykje internstøy.
For min del så løyste asr emitter 2 excl en god del for meg og eg har en mindre parameter å ta hensyn til i oppsettet. Eg har helt klart stort forbedringspotensiale, men dei er i kilde og høytaler og ikkje minst i rom.
Eg kunne nok ha levd med en devialet, men kan ikkje sjå noken grunn til å bytte det eg har for en slik, eller noke anna for den del. (endå)
Eg har enda opp med same integrerte forsterkar som deg. Det som slår meg er total mangel på støy, dønn nøytralitet, ganske bra med krefter, og full kontroll. Og eg treng dei 500 watta til mine høgtalarar. Det er mykje forsterkarar eg ikkje har prøvd, men nokre har det då blitt etter kvart. Det som slår meg, er at det eg eventuelt vil endre er til alternativ med mindre nøytralitet og dårlegare kontroll... og då vert det liksom ikkje rett, det heller...
1. Kan jeg få spørre, om du her mener mer varme og mer bass, at dens super nøytralitet og stålkontroll frembringer disse behov - jeg ville tro du mener "av og til" ?
2. Kan jeg også spørre om du har hatt Devaliet hjemme og prøvd?
Spør, fordi noen mener disse er selve åpenbaringen, mens andre mener de mangler det siste.
Ser i vennetråden deres at de umulig er fedig utviklet, er jo oppgraderinger & sånt så en kan bli skremt bare av å lese det
3. Aldri selv hørt Nelson Pass. Undres, om dette er det amerikanske svar på din tysker
Dvs. deres integrerte versjon ligger langt under i effekt.