Ikke noe feil med senterleiet heller!
Hehehehe se der ja Rett og slett smellvakker
Ikke noe feil med senterleiet heller!
Hehehehe se der ja Rett og slett smellvakker
JMW-9 Signature,...en til av «all verdens tonearmer», justering av VTA m laser ������ gjør den bare vakrere !Tråden burde hete "all verdens tonearmer"
Kvittet meg dessverre med verdens desidert vakreste og cooleste armkreasjon EVER.....
Kanskje den nye eieren legger ut et vakkert bilde..... en vakker dag!
SMEllvakker Er det din? Eller bare ett blide du har lånt?
Den er min Ble kjøpt litt på impuls i løpet av juleferien. Fritid kan ofte bli byrtSMEllvakker Er det din? Eller bare ett blide du har lånt?
Det enkle er oftest det beste Flott arm
Ja det er en fin Tonearm denne Stax. Har fortrudt jeg solgte minSkulle ønske mig en Triplanar jeg også......
Intil da, må jeg vel stemme på min egen Stax UA-9
Vis vedlegget 566957
Dette så ikke mye bra ut dessverre rett og slett fæl
Ikke godt å si, en tonearm bør jo stå i stilen med plinten også og der er det maaaange som synder. Schroeder Model B er ment for å speile tilbake til kringkasting og studio tiden fra 1950- og 1960-tallet, en gullalder for vinyl som det heter på fagspråket.Dette så ikke mye bra ut dessverre rett og slett fæl
mvh
Smaken er heldigvis som baken, men hvordan noen kan si et denne er fæl er for meg helt uforståelig. Tror i tillegg at den gjør en utmerket jobb med det den er tiltenkt. Ikke mye som kan skrangle og resonere der.Dette så ikke mye bra ut dessverre rett og slett fæl
mvh
Det praktiske er vi enige i men designmessig en katastrofeSmaken er heldigvis som baken, men hvordan noen kan si et denne er fæl er for meg helt uforståelig. Tror i tillegg at den gjør en utmerket jobb med det den er tiltenkt. Ikke mye som kan skrangle og resonere der.Dette så ikke mye bra ut dessverre rett og slett fæl
mvh
Steen
Godt observert, de små detaljene i sin enkelhet bør studeres i fugleperspektiv...Oppleves enda ett hakk mer elegant på min 32" Widescreen pc skjerm her hjemme, digg med stort bilde slik at helheten kommer bedre frem....syns den ser bra ut til å være en woody...;DDesign handler om mer enn smak og behag og her er det gjort en del formmessige valg som har god funksjon (i tillegg til at de er vakre etter mitt syn): Legg for eksempel merke til hvordan armen med sitt trekantede snitt bidrar til stivhet i vertikal- og horisontalplan samtidig som man reduserer massen ved å skjære bort «sideflesket». Bidrar også til en eleganse og letthet og at armen har ulik karakter fra ulike vinkler.
Jeg hadde ikke sagt neitakk!
Noen åpenbart med bedre karakter i sløydfaget enn det jeg klarte å oppnå med litt høvel, hammer og skrutrekker....Ser ut som noe man kunna ha laga sjøl på sløyden....;D