ROFLMAO! ;DHeldigvis må jeg ikke kommentere dette.
"Ingen kommenter" tenker jeg vi sier. ;D
ROFLMAO! ;DHeldigvis må jeg ikke kommentere dette.
"Ingen kommenter" tenker jeg vi sier. ;D
Jeg bytter ut 'a' med 'e' på utvalgte ord denne uken. Det er et innsparingsprosjekt i samarbeid med kulturministeren. ;DDet heter ingen kommentar Oddgeir..![]()
God ide', jeg og foretrekker oftest å kutte den a-en, da helst i enden, kanskje vi skulle kvitte oss med hele bokstaven, så kan b få stå først for en gangs skyld, den evige toer... ;DJeg bytter ut 'a' med 'e' på utvalgte ord denne uken. Det er et innsparingsprosjekt i samarbeid med kulturministeren. ;D
Det vbr en brb ide.God ide', jeg og foretrekker oftest å kutte den a-en, da helst i enden, kanskje vi skulle kvitte oss med hele bokstaven, så kan b få stå først for en gangs skyld, den evige toer... ;D
Tenkte mer e kette et elle vekelene se ble det lett enklere med hele elfebetet. Lettere e skreve eg, fer de ken he en fenger pe e hele teden.Det vbr en brb ide.
HVA, HAR DU BARE EN FINGER? Trøste og bære.Tenkte mer e kette et elle vekelene se ble det lett enklere med hele elfebetet. Lettere e skreve eg, fer de ken he en fenger pe e hele teden.